Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘECKÝ VEČER - červen
31. 05. 2004
0
0
1901
Autor
Kamenna_Tvar
Kdy: 12.6. 2004 (od 20 hod.)
Kde: Mánes (Masarykovo nábř. 250, PRAHA, tel. 224 931 112)
Kdo: Martha a Tena Elefteriadu, Thomas Petsinis (kytara) a Jannis Asarlidis (buzuki)
Na Martě a Teně je úžasný to, že dyž byly mladý, tak byly vošklivý jak noc a jak zestárly, tak zkrásněly :-)))
Tak ať se vám to vydaří :)
Taky moc přeju všem, ať se to vydaří. Obě sestry poslouchám z desky moc rád. Bohužel i tentokrát u mě zůstane u té desky. Ale je to fajn, že se takové věci konají.
Kamenna_Tvar
31. 05. 2004
vony holky Elefteriadu jsou a dycky byly skvělý, já je taky majinko poznal, ještě v dobách, kdy jsem se motal kolem brněnskýho bigbýtu (jěžýš, to už je let!!! :) .. to bude tím, že (ač Řekyně) jsou z Brna ;-))))
(no MUSEL jsem popíchnout, prrromiň :-))
Kamenna_Tvar
31. 05. 2004Kamenna_Tvar
31. 05. 2004
Kamenko ajta krajta, uz zas? retsina a syrovy kulicky az do rana? ojojoj, my tanecni kreace v dlouhym hadu mezi stolkama ruku v ruce s modrou krvi? :)))) nezapomen uvest, jestli prinde i Davidek R., ten je taky skoroRek :))
kazdopadne tentokrat tam nebudu, uz neco mam... :) ale budu na tebe/vas myslet... ΕΛΛΑΣ orea :)))