Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVšetko je posvätné,
31. 05. 2004
7
1
5723
Autor
zvedavec
Všetko je posvätné,
hovoriace, živé,
...počula som.
A kamene...
vraj rozhovor
s ich duchom
mi otvorí oči
a dozviem sa
múdre odpovede.
...
Keď zase raz
nebudem tušiť
odpoveď na otázku
na čo to vlastne
nepoznám odpoveď,
ale bude mi naliehavo
chýbať,
skúsim?
1 názor
Indiáni - žili v harmonii s přírodou, ve všem živém i neživém, tedy i v kamení nacházeli Boha, a to mě zaujalo. Tuto myšlenku jsi moc hezky vyjádřila větou, kterou napsal(a) přede mnou beda. Ještě jednou díky
Don´t_worry
02. 06. 2004
"prežívať život s pocitom, že všetko je posvätné, to je vlastne i životná výhra..." a také je to krásné umění. :-)
von_Tikowitz
01. 06. 2004
Hovořit s kameny...? Obávám se, že už to nedokážeme... nikdo mi však nenamluví, že jsme to umět neměli...
Naši prapředkové nám však vybrali cestu jinou...
TIP...a díky!
Synáčku, dneska sem mluvil se strašným balvanem.... :-)
Jsem BARBAR :-)))
Jo a tip
vďaka Vám. :-)
čítam knihu o indiánskom liečení, je to trochu iná filozofia, ako som zvyknutá...toto tu je reakciou na to, čo som si prečítala. A zazdalo sa mi, že vo vete: "Ak nevieš, čo robiť, spýtaj sa kameňov" je skutočné riešenie, aspoň za určitých okolností môže byť.
Neviem, či kamene sú živé, ale prečo ich tak nebrať: Niekto, niečo, možno my sami si v tom rozhovore možno dokážeme dať tak veľa múdrych odpovedí - niekedy sa mi zdá, že je celkom jedno, z čoho veštíme, z čoho si dávame odpovede, ak to robíme s tým najlepším úmyslom... ale odpovede sa DAJÚ naozaj prečítať a sú múdrejšie, ako keď zapojíme svoj tak veľmi vyzdvihovaný rozum.
A prežívať život s pocitom, že všetko je posvätné, to je vlastne i životná výhra...a tiež jedno z tvrdení tej knihy.
A kamene...
vraj rozhovor
s ich duchom
Věřím, že i kameny mají duši..jsou posvátné
Líbí se mi a tip