Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMravenci
08. 06. 2004
3
0
1685
Autor
Peggy
Mám strašnou chutˇhrabat se ti v soukromí. A přitom bch si radši usekla obě ruce. Už tak toho vím moc. Víc, než bych chtěla. Nebo něco jinýho, než jsem chtěla? Nevím. Nevím a taky bych to radši nevěděla. Co z toho? Teď je mi fajn. Moc fajn. Mám strach, že když se dozvím ještě víc, tak už to fajn nebude. Na druhou stranu si říkám, že tejně za chvíli odjedu. Docela daleko na to, aby mě za pár dní nevystřídala v tvý posteli jiná. Třeba pro změnu brunetka. Nebo zrzka. Co třeba zrzka? Jsem asi trocu masochistka. Nebo realistka?! Jak kdyby to nebylo jedno. Pozoruju mravence. Asi jsem magor. Štve mě, že nejsou větší, takhle si s nima nemůžu povídat. Ale kdyby byli větší, tak se jich bojím. Takhle je aspoň můžu zašlápnout, když jsou mocvlezlí. Asi tě zašlápnu a bude klid. Amen.
že tejně
Jsem asi trocu masochistka
když jsou mocvlezlí
tohle si oprav...
moc pěkná, tzv.tonoucí
*
jejda....víš...není to pro tebe, stejně jako většina mých posledních věcí. A z těch slz si nic nedělej, já řvu u tvejch věcí taky!