navaazec: :)))) dala bych tip, kdyby to slo;)))
Ajajajaj. Tak už si to aspoň mohla pojmout trochu seversky, vybodnout se na rýmování, který ti stejně moc nejde a zkusit něco s aliteracema a dalšíma kouskama. Jestli byl pan učitel dobrej a doporučil ti ke studiu Eddu nebo Ynglingy, tam jsou docela slušný pojednání o severským básnictví. Tohle je jenom taková sračička. To se dá napsat hned: hej vybledlej bože / z obsidjánu nože / z rajky péra, kůže z krtce / vyříznou mi srdce. hej opeřenej hade / buď tady, buď všade, hop hej- umcarárra da.
diky...chichi ale k husitum by mi to moc nesedlo;o)
Pwf: Pripomina mi to - Ktoz su Bozi bojovnici.... Kdybych tohle slysel zpivat tak by to bylo husty... treba nekde na zricenine nebo na hrbitove.... Takze za dramaticnost ****
Althy:........................???????
Co to ma bejt, prosimte??? ;o)))
co by to melo byt ? .. kritika .)
musis pocitat s tim ze se tva dila nebudou libit ... jen se mnou nenech zastrasit ( bu bu bu ) ...
Althalus Cray
Teda ... tohle me absolutne dostalo ... mam z toho jeste vetsi deprese nez z tvych ostatnich del ... proboha uz sem nepis ... skoda ze nejdou psat netipy ...
-_-_- .) -_-_-
zase jsi se vytahla.. po delsi omlce se mozna vracim na pismaka kritizovat... :))
Ozzy: kuk, ty jeste zijes? :o)
diky!!! papapa
fladdy: bohuzel sem ho pak stejne musela udelat...zabral 2 hodiny a stejne to pulka lidi nepochopila;o)
Dobrá věc, jak se referátu vyhnout. Ale po jedné knize bych severskou mytologii být tebou raději nerozebíral.
-> pseudobasnik: jmeno tam je jen jedno - abys to pochopil, musis znat germanskou mytologii;)
kdo je Odin snad vis...
valkyra=kraska, zjevujici se tem, co brzo zemrou
Heidrun=mrtvy bojovnik, cekajici u Odina, neco jako blanickej rytir;)
Midgard=svet
"hej, Odine" mi prijde mnohem duraznejsi osloveni nez jen "Odine"...
ale neci to obhajovat, je to skvar (priznam se bez muceni;)
sk8: ale to MA bejt spis pisnicka:o)
Maxima, Seregil, Noe: diiiik:)))
No vidíš, tak je to bez problémů :-)
Jedna věc - gramatický rým. Škoda ho.
Mně se to celkem líbí, ale...chápu, že to tak má být, ale nelíbí se mi opakování, to to pak vypadá spíš jako text písně...
Dobrý je to...
tipnu si...
Hmmm, zdařile starodávné. Jen mne do očí praštilo slovo "trénujte", připadá mi příliš moderní. A ještě bych si pohrál s rytmem
Zjevila se mu valkýra
A to značí, že umírá.
třeba tady by se mi líbilo víc:
Zjevila se valkýra
to značí, že umírá.
Ale celkově mi to připadá povedené. *t
bral bych to, kdyby byla "báseň" zařazena do nějaké méně seriosní kategorie...působí totiž jako ironie...
rýmy strašné - gramatické a ty typu "víra / neumírá"
je si autorka jistá, že se píše "párset" ?
opakování a ono "hej" (ještě mohlo být třeba heeeeej) působí buď jako rap třetí kategorie nebo jako halekování vyvolávače
přílišná koncentrace jmen
a slovo trénujte jen dokresluje fakt, že je to fraška...