Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMalá óda
09. 06. 2004
14
0
8887
Autor
Seregil
Prázdná slova
a chtíč.
Překlíženo
mosty mezi
sněním a dnem.
Ach tolik
chci spočinout
v tvé náruči.
Dal bych si tě.
Jednou, dvakrát.
Tak kde jsi, zlatavý moku?
Montrealer
26. 11. 2004
Aah...COŽE ?!
Tak to je moc...
Pro mě to rozhodně starý nejni...Pěkná pointa, docela mě to rozsekalo :-D
TIPík ;-)
malevolencia
20. 06. 2004
Asi máš pravdu, dovolím si i polemizovat, asi už tady všechno bylo, všechno se točí dokola do té doby než nás smrt přivolá. Život je stejně stálý boj o přežití, ten pocit chuti dát si alkohol znám, jen mívám spíš chuť na červené víno nebo na tvrdej, chuť odpoutat se od reality a opít se, kdo by ho neznal, snad jen dítě, ale básničku jsi napsal hezky.
gabio.. kdyby běžně v kavárnách a hospodách (i když ne všude) točili i tmavé pívo... tak bych toužil i po černém moku.. :))
Jo... taky jich pár znám... mám docela rád i řezaný... ale těch hospod nejni moc....
Navždy_Tvůj
14. 06. 2004
Káva (feminum) je pro baby.
My chlapi pijeme pořádnej chlapskej KAF ! (maskulínum).
:-))
Vampirezza
10. 06. 2004Vampirezza
10. 06. 2004
davam TIP libi
pro me to melo jeste navic sokujici konec :-)
ja si totiz nevsiml v jake je to kategorii (necekal jsem zradu :-D)
cetl jsem to, rikam si ten je nadrzenej, ale hezky to napsal a nakonec je z toho zizen :-D
malem mi vypadli oci z dulku
Minim_Sladkyj
10. 06. 2004pseudobásník
09. 06. 2004
pseudobásník..
No když myslíš... neberu ti tvůj názor...
i tesař občas tne do starého... :)
Krásnoočko
09. 06. 2004
cafe na pul cesty poznam...tiez tam chodim, nielen na tekuty chlieb ale aj omocit nohy do fontany:)
a btw nie je to hospoda na pul cesty:)?
Kde jsem
Přeci v troku
míchaj mi tam mi pěnu metlí
abych štamgastům nepřipadl slehlý
tak to by som teda nepovedala, ze to je kaviaren:) ale nevadi:) je dobre povedat, ze idem do kaviarne a nie do krcmy:) tak to bude cafe!!!:)
Někdy se možme srazit... chodím tam na zkoušky našeho divadla...
Každé úterý...
Dík Noe..
tanganika... tak až uzříš magora s culíkem, bradkou a batůžkem na zádech... tak věz, že to jsem já Seregil každým coulem..
Jinak také Tomáš T. Vokroj... :))))
:)))) Uzřel jsem magora s culíkem, bradkou a baťůžkem. Ale Vokroj rozhodně nebyl :))))))))))))))))))))) .... sorry že se vám do toho pletu, ale neodolal sem :))))))))))))))))))
Inu Noe...
co ti k temu mám poznamenat?
Jen se bav... :)))
Jsi-li z Prahy, taks mě vidět vskutku mohl... :)))