Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIn memoriam
15. 06. 2004
3
0
2225
Autor
Lukaash
Neuměl psát
a psal
však sobě si jen do šuplíku
Neuměl žít
a žil
jak bohém, o pivu a o knedlíku
Chtěl by jen spát
a spal
v sedě, v leže, ve stoje
Uměl jen snít
a snil
a nehájil své postoje
Rád jsem ho měl
Protože šel proti proudu
Na hrob JÁ hodím první hroudu
NathanNiel,
odpočívej, v pokoji...
Piju míň, kouřim pořát stejně a holky alespoň protřídim...
Jak jsem řekl: to přece nejde tak najednou, musim hezky pomaloučku ;o))))
To už nepiješ a nekouříš? A co holky, těch se chceš vzdát? Jak to jen provést?
Jen si rejpej, Blbjenko, i na Tebe jednou dojde :o)))
Pozdravuj Eskymácí..
A navíc: realizace se děje: už jsem si to uvědomil. To je první krok, ne? :o)
To nejde tak najednou. Musim hezky pomaloučku....
Dyk já vim, dojde, a brzo... a myslim to s tebou dobře, tak nevim proč tomu řikáš rejpání
pjekné předsevzetí. kdyby ses třeba chtěl pokoušet o nějakou realizaci, držela bysem ti palce, aby se ti to aspoň částečně dařilo. ponivač, jak řikaj Eskymáce: kecama tuleně neulovíš :))
ačkoli - já mám tak nejmíň co žvanit, šejo :o)
Lucie_Lilly
17. 06. 2004
NathanNiel byl dobrej chlap, ikdyž trochu flákač, měl rád holky (skoro všechny), chlastal (ale ne jak duha), utratil všechno tejden po vejplatě (protože neuměl šetřit), vyhulil krabku Spartiček denně..... Byl to hezkej život, ale už takovej nechci bejt. Mám moc důvodů k tomu, abych se sebou začal konečně něco dělat.
Zkrátka: Je čas...
SilverArrow
16. 06. 2004
Mně se to moc líbí, pokud teda pominu rýmy a tak, je to prostě pěkný...něco mě na tom zaujalo...