Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePád do černé díry
28. 06. 2004
3
0
2698
Autor
Tygřík
Jason nemohl slapové síle odolat. I když zapnul hyperpohon, tak to nepomohlo. byl už moc blízko. Jeho hodinky se zastavovaly. S jeho hodinkami se zastavoval i jeho mozek. Gravitační síly mu pomalu vysávaly myšlenky, vzpomínky i paměť z mozku. Upadal do bezvědomí. Před ním byla černá díra stará 13 miliard let. Upadl do bezvědomí. Nevěděl kolik vteřin, minut, hodin, dnů, měsíců nebo roků o sobě neví, ale najednou se probudil do reálného světa. Všechny myšlenky, vzpomínky i paměť se mu vrátili. černá díra tam nebyla, ale Jason věděl, že černá díra vybuchla. Jeho vesmírná stíhačka byla v pořádku. vrátil se domů.
Stojím za Lishaakem. S hodinkami se zastavoval i mozek-jediný (pro mě) zajímavý motiv. Na některé klišé z tvrdé sci-fi jsem už trošku alergickej, všechny ty infrastabilizátory a hyperfotointegrátory…
Zejtra tady doufám bude moje nový dílo Jak se Mimínek a Miminko zapojili do války v Iráku.
Na svůj věk máš slušné znalosti astrofyziky a kvantové mechaniky. ;o) Jen s těmi vteřinami, minutami, roky .. bych si dával pozor - čas je relativní. ;o))
A taky je nonsens, že by nějaký materiál mohl neprojít dezintegrací při překročení horizontu událostí černé díry. ;o)))
To nic, to já si jen tak plácám .. ;o)
Dero: Třebas se na výstupu z bílé díry zase zpátky integruje, ty už jsi tam byl?:)))
(Já se teprv chystám:)
Jehehe: Bílé díry jsou jen hypotetické ... ;o) Mohl by se integrovat zpátky třeba jako sebrané spisy Ch. Bukowskiho ... ale s mnohem větší pravděpodobností se jen tak vyzáří. ;o)
no strucne: myslim ze blbost....ale pokud je to mineny jako parodie tak proc ne
Souhlas s Derem, na tvůj věk dobrý, přečti si A. C. Clarka (pokud jsi ho ještě nečetl) a přístě zkus do technického popisu vložit nějaký příběh.
(Teda spíš naopak, ta technika by tam měla být kvúli příběhu na příběh kvůli technice)