Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStačilo by
29. 06. 2004
2
0
2416
Autor
Lalinka
Stačilo by
Zvednout sluchátko
Vytočit tvé číslo
a slyšet tvůj hlas
Stačilo by
Potkat tě na ulici
Mlčet a sledovat,
co zbylo z nás
Na okamžik
Ponořit se zpět
Do pár slov a vět
Cos říkával z lásky
Na okamžik
Bylo by mi lépe
než teď
…
a to by stačilo…
(škoda jen, že z toho nic nedokážu)
Navždy_Tvůj
04. 11. 2004
dekuji ja se o veselejsi pokusim, momentalne jsem docela stastna tak snad neco prijde :)
Pěkně vyjádřené pocity (škoda jen, že se moc špatně čte poslední verš - barva písma je moc slabá). I já bych Ti moc přála inspiraci k veselejší básničce.... a ještě TIP
Z té optimistické mám už předem radost :-) ... už dost dlouho mám z tvých básní pocit, že Tě něco až příliš moc trápí ... také jsem před několika roky zažil něco až přespříliš krutého (doprovázeného hned několika dalšímy krutostmi) a uvnitř je mi stále ještě dost zle :-( . Vždycky mě držela na nohou víra v to, že zas bude líp. Život je jen jeden, proto ho musíme žít naplno, aby nám neproklouzl mezi prsty. Musíme v něm hledat to pěkné a občas dělat trochu bláznivé věci (věř tomu, že to pomáhá uvolnit se a získat zas lepší náladu) ... mám takovou teorii:
"Musíme občas dělat něco bláznivého, jinak bychom se z toho všeho kolem nakonec zbláznily" :-)
Doufám, že těch Tvých optimistických básní bude jen a jen přibývat ;-)
Tvoje kritika me vazne strasne potesila.. Dekuju moc.. za tvuj cas a slova, hold hotovy Saman :) Dekuju jeste jednou. Jedna optimisticka mi lezi doma na papire.. tak snad te brzy potesi :)
Ať si říká kdo chce co chce o jednoduchých rýmech ... mě se to moc líbí :-). Zas tak jednoduché mi to nepřijde, je to náhodou takové zvláštní, takové, jaké mám básně rád. Důležité je to, že mě to osloví a tak nějak jemně a zvláštně to se mnou hýbe. Miluji rýmy, které mohou na první pohled vypadat jednoduše, ale jako by v nich byly jakési zvláštní poznámky pod čarou (které to samo vyzařuje), které mě div nepřikovají k židli a nutí mě číst dál :-). Tvá báseň vyzařuje něco moc zvláštního a to se mi líbí. Jen mě mrzí, když čtu takto smutné básně, přál bych Ti, abys už navždy byla veselá a osud Ti dopřával tolik radosti, abys neměla na smutek nikdy čas :-)
sleeping: jojo nikdy se nezalibime vsem, a o to snad usiluje jen blazen.......
i já chápu
mám rád opakovánky, ale tady je to spíš o touze to alespoň napsat, když už to člověk nemůže udělat doopravdy . . .
já vím . . .
Lasy
PF: Vydrž, bude hůř . . .
no nevím, osobně se mi tento styl poesie moc nezamlouvá...je to na mne až moc jednoduché...chci abstrakci, obrazy...
šílenou paranoidní obrazy...to chce waawe
jinak se měj a užij si prázdniny...
m.
Rakapolrak: o nic vic mi ani neslo, nez jednoduse sdelit svuj "stav" .. tedy, aby "zasveceni" pochopili..
Lasy : presne tak.. doopravdy to udelat nemuzu, neumim a dost mozna ani nechci..
Waave: rozumim, co rikas. Ja taky rada abstrakci, a tohle je opravdu dost konkretni. Ale byt to tak melo, ponevadz jsem to chtela rict srozumitelne.. jinak prazdniny mam uz asi mesic vzhledem k mature ale jinak dik - tobe taky ;)
jak říkám už nahoře - chápu
koneckonců jsem teď na tom úplně stejně :o)
Lasy