Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDeprese4
05. 07. 2004
0
0
3669
Autor
Barny
Pádám ale nevím kam
chce dopadnout
však letím dál
spirálou smutku propadám
raději bych vůbec nebyl
zmizel z této planety
proměnil se na vánek
byl peříčkem na poli
čímkoli jen at srdce nebolí
Ne, že bych se při čtení vyloženě nudila, ale řekla bych, že je to takový suchý...
Doufám, že to ve druhém verši je překlep, jináč to fakt nechápu...
Pak Ti eště chybí v posledním řádku háček - "aŤ" a s interpunkčníma znamínkama si asi hlavu taky neděláš...
no proboha to jsou teda kritiky...
no krom té třetí osoby tam je eště něco překlepů, ale asi je opravovat nebudeš, tak se nebudu namáhat (jestli chceš, upozorním na ně)
dílo vcelku průměrné, nic neříkající, bez jiskry
Velká omluva for SB. Verš je prostě verš.ˇKonečně mě někdo naučil číst. achjo... :-) P.S. SB je SB ne STB. Pro případ omylu.
S tebou se asi moc žertovat nedá. Nevím jestli vůbec dokážeš posoudit debilitu a lehký omyl. Občas by stačila studená sprcha a trochu vytříbit slovník. Hlavně mi nepiš,že sprchu bych potřeboval Já. (což předpokládám předem) Vážit silná slova je taky umění.
Originálníííí. Ty budeš asi slušnej drsňák. No pokud si se Ty nikdy nepřehlédla (což předpokládám) tím nejsi debilní a Já se naopak poprvé setkávám s nadčlověkem. Nedá se nic dělat z tvého pohledu jsem debilní. Pozor na trní. Příliš spánku škodí i génium. A trochu se usměj... :-)))
Wau...
Tak teda ja jen k tomu dilu........
je to zajimave napsane, zda se mi to docela ohrane (mozna proto, ze takove pocity mame nekdy vsichni), ale je tam taky neco, co me nevyslovne pouta.
Místo pro kritiku je tady? Vypadá to,že někdo si řeší osobní spory.
Třetí osoba ve druhé strofě ? Nezdá se. Výjimečně zasílám avíza.
Stewen: ajoo až ted sem si toho všiml jako myslím té 3 osoby to nebyl účel prostě překlep no - ses stává.-)))
asi tak : co se nelíbí tobě, nedělej jiným...
myslím, že to mluví za vše...
měj se krásně
ps : na fotce jsi nevypadala tak drsně...
m.
říká se, do třetice všeho dobrého....
takže
dobrou noc a posílám sladkou pusinku
ps : fotku neřeš :)))
m.
ps2 : morálka musí být, to jo....