Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVoloďa in memoriam
19. 07. 2004
3
0
4096
Autor
JiKo
Loď je vratká achich ach
kapitán teď na dno šách'
když čertovkou plul za přílivu
nadšených obdivovatelů Volodi
co byli shromážděni na lodi
Druhý den z ranních zpráv
smrt rozprostřela k nám svůj háv
prvně na TýVý Nova
za chvíli na ČéTé znova
nakonec na Primě
říkali - a to mrzí mě -
Voloďa dík svým hrám
kdes ve škarpě jest zakopán
Plakající básníci
složili se na svíci
k rovu ji teď ne - sou
Voloďa tam sladce spí
a z náhrobku nápis zní
Zemřel za pravdu svou!
dve opravy: jednak ne šách, ale šáh (protože šáhnul, nikoli šáchnul... moc se tam asi šachy nehrály), zadruhé: zprávy na ČT začínají dříve než na Nově
csut...takový znaky na klávesnici nemám :-)
ale ony jsou i zprávy v 18 hod atd :-)
to ch je sCHválně aby i blbci na něž je báseň cílená pochopili rým s ach :-)))))
Voloďa jsem přece já! Kdo o tom pořád pochybují?
Vždy\ť třeba budu i na srazu, když mě mamka pustí!
No jo, Voloďo, ale to víš, všichni na tom srazu budou staří, zlí, a hnusní, a někteří prý i žerou děti, jak napsal Papouch. :-)
... a nejstarrrší a nejzlejší a nejhnusnější ze všech je papouch a žere nejvíc dětí a Voloďů!!! :)
Učedník_velkého_mistra
21. 07. 2004
jo, žerru, ženy, dívky .. a nejvíc žerru děvče .. ale jinak, než volodě a (m)učedníky, ty žerru fyzicky, zatímco ty prrvní žerru ve smyslu "obdivuju" ... :-))
papoušku, tak to jsi mě uklidnil...nevím teď, co je lepší pro mě:-)))
romi: Noe je exhibicionista, tos ještě nepoznala???? Příííď se kouknout takhle nad ránem do Ječný :-)))))))))))))))))
Noe: :o)))))) ale mám dobrej maglajz v hlavě, ví tu už někdo, kdo je Voloďa? Třeba už je to někde prokecnuto a já to nestihla, nějak je toho Voloďi tady všude děsně moc a to je dobře :o)))
A nech si ty vtípky, že jsi to ty, začínám tomu totiž věřit. Jsi v tomto smyslu děsně aktivní....a bavíš se stejně tak, jak si myslím, že se baví talent Voloďa...:o))
Krásnoočko
19. 07. 2004Krásnoočko
19. 07. 2004Krásnoočko
19. 07. 2004
Hvězdný války jsou jak tam běhal ártudýtů a ten zlatavej roboti přece :-)
Voloďa tam buď nebyl anebo se nepředstavil :-)
Krásnoočko
19. 07. 2004Krásnoočko
19. 07. 2004
Nebuj, Voloďa je věčný. A je docela možné, že tam seděl a tvářil se třeba jako Egil, nebo Elyn, nebo JiKo nebo tak někdo.
Nebo že by Papouch? Ten nejurputněji tvrdí, že Voloďu nemá rád, tak je docela možné, že je to obratný úhybný manévr.
:-)
Papouch: :-)))))) zloděj volá "chyťte zloděje" ??????
Takové samofackování není od věci :-)
Nebo že by se Voloďa tvářil jako Noe? Hele, nezapomeň, že hledáme nadprůměrně chytrého člověka. :-)
Rowenna: téda, to je poklona :-), vlak jste stihli?
Papoušek: my jsme tě dávno prokoukli, Papoušek je děsně chytrý, tak chytrý, že se tváří, jako že chytrý není. Tím nás neoblafneš :-)
Zrovna jako Voloďa.
No - vlak jsme nestihli, protože v Libni nestavěl. Jeli jsme courákem. Mlátila bych svého železničáře jeho jíźdním řádem po hlavě. A navíc - jsme jeli půl hodiny tramvaji - to bych chtěla vidět, jak to Delight uběhne za čtvrt hodiny. :-)
To víš se stoupající hladinou v krvi klesají časy a vzdálenosti exponenciálně. No hlavně že vám to neujelo kvůli nám :-)
Učedník_velkého_mistra
19. 07. 2004Učedník_velkého_mistra
19. 07. 2004Učedník_velkého_mistra
19. 07. 2004Učedník_velkého_mistra
19. 07. 2004
No - máš pravdu, klon je lepší - znamená, že Voloďa zůstane zachován. :-)