Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNenávist
12. 08. 2004
0
0
671
Autor
Trina
Znám jedno jméno, které mi rozrývá srdce, když je nìdo vysloví.
To jméno jsem mìla ráda,ale ono jméno je jen zbabìlec, pøevleèen za rytíøe v lesklé zbroji.
Tohoto rytíøe jsem mohla milovat, ale cosi se vmísilo mezi mne a mého rytíøe.
Byla to nenávist,která rozrývá mé srdce.je to nenávist,které vadí zvuk eho hlasu.Je to nenávist,která mne užírá zevnitø a je to on,kdo tu nenávist pùsobí...
Viem, co myslis, zazila som to, ale ta laska aj tak nakoniec prevazila.
Až budeš někoho milovat a nakonec ti zbudou jen prázdné ruce způsobené bezohledností, tak už budeš vědět ..
Vzal bych to šířeji.. Možná proto, že v tuhle chvíli tenhle pocit chápu.. Těch pocitů nenávisti se v člověku mísí v podobných stavech mnohem víc..
Taky vím, co je to taková nenávist ... bolí. A nejhorší je, že toho člověka většinou sice velmi nenávidíme, ale zároveň i milujeme. Ironie ...
Desiré neviem, ale nikdy som necitila lasku a nenavist zaroven. Bud jedno alebo druhe.