Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLena
Autor
a_rwen
Milujem Ta! Chcem Ta! Ziadnu inu. Ak nezdielas somnou tento pocit, napis mi nieco kvoli comu Ta nebudem chciet vidiet aspon tyzden...
Po tele sa jej rozlial adrenalin a sposobil, ze je oci skoro vyskocili z jamiek. Musela si rukou zakryt usta aby zakryla ten cierny tunel cez ktory by sa vydral vykrik. Sedela na prednaske a teraz neveriaco zizala na mobil.
V Leninom zivotopise v kolonke "Co Vas charakterizuje" by mohlo byt kludne dopisane : 1 sprava prijata. Moznosti: Citaj teraz...
Povodca soku bol Martin. Poznali sa kratko, ale intenzivne. Dalsi muz v jej zivote. Spoznali sa na sluzobnej ceste v Prahe. Pri spomienke na neho si vybavila hlboke modre oci a plne pery. A este klud ktory z jeho bytosti salal. Mala rada jeho pritomnost a sex s nim, ale nechybal jej. Aj ked zo zaciatku nic nedal najavo, citila, ze pride okamih konfrontacie citov. Jeho.
Lena nesikovne stlacala tlacitka na malej umelohmotnej skatulke. Prsty ju nepocuvali.
M a s p r a v d u n e c i t i m k T e b e t o c o T y k u m n e. O s t a n m e t a k a k o s m e . P r i s k v e l o m s e x e a d o b r o m j e d l e.
Moznosti... Poslat... Sprava odoslana...
Zahniezdila sa podvedome na stolicke ked si uvedomila ze ju s nim spaja iba sex a jedlo. Nie IBA. Az DVE veci.
Odradzalo ju, ze bol rozvedeny. Haluska v hlave. 30 rocna zena, k svetu, spokojna s platom, pracovnym zaradenim a aj so sefom, studujuca vysoku skolu plus kopec priatelov a takzvanych priatelov. To je ona. A vybera si. Na koho caka? Dokedy? Rovesnici su rozchytani a k mani su zufalci. Su tu este muzi po dlhorocnych vztahoch. A hrozienka ako ich ona nazyva. Slobodni, neobjaveni a preto vzacni. Pre zeny po tridsiatke. Aj pre Lenu.
Paci sa jej Dusan. Bol vsak uz objaveny. Priatelkou. Lena vsak predsa dufa, ze sa s tou osobou z nejakeho dovodu rozide, pride za nou a daju sa dokopy so vsetkym co k tomu patri. S jeho vonou, uprimnym pohladom a plesinkou ktora jej vobec neprekaza. Bude ju pohladzat a zboznovat.
Prednaska ju vobec nezaujimala. Tvarila sa, ze pocuva, no pohlad sa menil na zasneny.
Realita je aj to, ze sa jej dnes nechce na stretnutie s Janom. Bude ju zas obchytavat a tlacit jej jazyk do ust pri rozlucke v trolejbuse? Premyslala ci ist. Premyslala ci poslat sms Martinovi a stretnut to modre more v jeho ociach. Ta sms vsak meni situaciu. Uz sa nevie spravat tak ako predtym. City zavazuju. Laska to je lutost a strach.
Prednaska skoncila a ona si cestou domov v preplnenej elektricke uvedomila, ze jej chyba Karol. Nielen tym, ze ju vozieval do ich hniezdocka lasky a nezhod jeho sluzobnym autom.
Pocit zaznieval zmiesany s melancholiou - kdesi zdialky. Realita bola aj to, ze su uz nejaky cas rozideni, no ona sa v myslienkach k nemu vracia. Naozaj je to v nenavratne? Odkialsi prisla odpoved. Uvedomila si, ze sa lutuje a straca cas nad tym, co Karol uz neriesi.
Nechce to, co sa jej ponuka. Chce to, co nema a nosi v podvedomi.
Vosla do bytu. Predsienou sa niesla vona osviezovaca. Sice umela, ale prijemna. Kabelka sa jej zosmykla z ramena na zem, ale nedbala na to. Odkopla lodicky kazdu do ineho kuta a zvalila sa na pohovku v obyvacke.
Spomenula si na Jana. Ze by bolo potrebne dat mu vediet co s vecerom a nenechat ho cakat na odpoved. Nema to rad. Ma rad ked sa zeny spravaju tak ako chce on.
Na perach pocitila imaginarnu chut po vine. Vstala a istym krokom zamierila ku chladnicke kde v tretom priecinku zhora lezal vychladeny Cabernet Savignon. Z policky vybrala bruseny pohar na vino a opat s ulavou klesla na pohovku. Naliala. Dnes si da drink ale... Sama so sebou.