Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDuše
00. 00. 0000
0
0
1204
Autor
tupoun
V duši v srdci poškozená
Hledá to štěstí co nikdo nemá
S mocí noci tajemné
V propastech temna propadlé
Po pravé lásce srdce prahne
Ne nebude nikdy žádné
Vzpomínky v hlavě vyryté
Jsou černým hábem zakryté.
A duše s černým sametem
Co s bolestí prchá před světem
A všichni co lhali jsou prokletím
Té noci tajemné celým tím stoletím.
Miroslawek
05. 10. 2000
Je to moc krásná báseň, opravdu mě to dojalo. Je to smutné, ale báseň má přeci vyjadřovat naše pocity!!! Líbí se mi ta VNITŘNÍ SÍLA, která člověka po přečtení ovládne(alespoň mne ano).
Když se podívám na seznam Díla, tak tahle básnička a ještě ostatní jsou umístěné na konci, jako čerstvé novinky, ale když jsem napsal svou novou věc a vložil ji, tak se v tom seznamu nešoupla až za tebe, jako novinka, ale PŘED tebe. Takže pořád zůstáváš jako novinka. Nechápu.
Mámalibor: :)))))) !!! Jsi génius:))) Tuhle jsem stála před knihovnou a takoví dva kolemjdoucí povídaj - podívej, to byly časy, co, celá v černým, klasika...:)) Zkrátka, v šestnácti letech jsem si koupil černý svetr a stal jsem se existencialistou...:))) A moje maminka říká, že kdo pořádně maká, nemá na smutky čas...:)
Mně by zajímalo, jaktože se tvoje díla pořád odsunují dolů a když sem něco vložím, tak se to šoupne před tohle a ne za tohle. Myslím tím celé dílo, nemluvím o kritikách.
Táto báseň je prekrásna, zatiaľ sa mi z tvojich básní páči asi najviac ( ale po pravde som ich ešte neprečítala toľko - ale polepším sa - stoja zato, fakt ). Je smutná, tmavá, to je pravda, ale v takýchto stavoch sa básne píšu snáď najlepšie, a zároveň aj tak ťažko. Naozaj - opakujem - je krásna, dík za ňu, aj ja sa tak podobne cítievam - aspoň som sa cítievala - ako "ona" v tvojom dielku. :o)