Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seHÁDANKA
02. 10. 2000
1
0
3055
Autor
Tadeáška
Nesměje se, nepláče
plastikový koláček
očička má, nevidí
k ničemu je bez lidí
Semipalakva
10. 10. 2000
Mno, na to že minule to bylo vskutku geniální, ta hádanka, tak mi včera JiKo potvrdil, že tahle byla naopak opravdu tak primitivní, jak jsem si myslel, ale přesto s tím posledním řádkem pořád nesouhlasím, knoflík se bez lidí obejde! :o)
(A nikomu to neříkejte, ale Lyryk s nimi tráví psy! :o))))))
Jo a POZOR! Přípodotek!
Tadeáško, taxme se taky shodli, že MUŠLE je takové to ZAKROUCENÉ, kdežto to s těmi křídly je buďto ŠKEBLE anebo, když je s perletí, tak LASTURA!!!
(Já jsem sice hájil myšlenku, že jsi myslela pisoárovou mušli, která může mít i křídla, když je nějaká luxus special a na kamení taky uléhá, ale přece jen - kde dnes nejdou kachličky, že? :o)
Takže to máš špatně.
Brablenec_P
04. 10. 2000
Jasně sem to uhodl a páč mám IQ jen asi 75 tak ste dementní jak praví Tadeáška :-)
Miroslawek
03. 10. 2000
prvni me napadl spunt do vany ale ten nema ocicka........tak teda,hmmm,to se nedaaaaaaaaaa....nema to nejake pokracovani?
Třeba teeen... frisbee, takovy ten litaci talíř. Jenže ten asi nemá moc očička, co? Ty davas hrozne těžký hadanky. Vzdycky tam je neco co to hrozne ztežuje, posledně to bylo myslím kamení :-))