Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seStížnost
14. 09. 2004
0
0
3065
Autor
Argon
Stížnost
Andělovi upadla hlava
kdosi zkoušel zda plavá
Utrhli mu obě ruce
pohodili je na luce
Urvali mu nakonec i nohy
ty skovaly zas za hlohy
Ta jeho bělostná křídla,
hodily do vařícího vřídla
Nakonec rozbily mu trup
nějaký dobrák na něj dup
Vznáším vám stížnost formální
tohle už není normální!
Arienalia:Ano těkž den..aby zas vynikl ten lehký...nebo spíš slunečný?:-)
Sirad: Kdo ví, třeba mu záviděli ta křídla?:-) Wow jsi skvělá čtenářka!
Ano tak nějak si asi představuji básničku těžkého psychopata:-) Jen škoda, že jsem jí musel napsat já. Ale posuďte sami: v den, kdy vám ukradnou oblíbenou koženou bundu za 5000Kč, rozejdete se s dívkou a ještě vám ujedou asi 3 autobusy před nosem…potřeboval jsem si drobátko ulevit ukázat jak mi je. Pokud bude ovšem bánička vyvolávat u ostatních podobně negativní pocity, bez milosti jí smažu a pošlu do nicoty kam beztak patří.
nnn...Slovo normální má velmi složitou významovou vazbu...úkolem postmoderního basnictví je šokovat a ukázat, že něco není v pořádku.
Dero: Dobrý postřeh...možná, že z toho Y se dá vytušit ten rozchod...jen výborný kritik odhalí v takové spleti slov nitrný výnam...žena dupající na trup je jistě metafora zhrzené lásky autorovi:-)
Arienalia: Původně jsem chtěl vytavit báseň o mém nejmileším místě Vysokém vrchu psaný asi takto: "Tam poznáš kolik zmůže, jen letmý dotek kůže a něžné pohlazení, nad které víc už není!" ale nakonec jsem od toho upustil a zveřejnil tuto slabou slátaninu. Váš rozhovor byl zajímavý...nemusíš se omlouvat:-)
Argon: Každý máme někdy těžký den, to se vyřeší, neboj :) A omluvou nic nezkazím :)) Přeji štěstí do budoucna!
Ne, tak to se mi fakt nelíbilo, i když mi jinak trhání hlav a rukou neva:)
Nakonec rozbily mu trup
Jak říká jeden můj kamarád: Žencký jsou sadistky. :o))
Ari ... to byla narážka na ten ypsilon, nicméně jsem se chtěl zeptat, co bys udělala, kdybys to slyšela ...? Inzultovala mne? :o))
Dero: Nikolivěk ;) Snad bych se snažila konfrontovat tvá fakta s mými, ale nakonec.. nejspíše tě jen ignorovala :))
Ari ... to by ovšem byla psychická rána ... a jsme zpátky u kamarádova tvrzení. :o))) (bermež to s nadsázkou :o)
Ari ... radšej se zdejchnem, bo nás autor nakonec vytahá za uši ... hezký večer Ti přeji. :o)