Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seČtyřlístek
21. 09. 2004
6
1
4067
Autor
Pacer
Léta jsem tě neviděl a léta jsem měl klid,
najednou tě vidím po chodníku jít,
krásnou, jako tenkrát, když viděl jsem tě naposled,
a ten co mi tě přebral není nikde na dohled.
Prý máš syna Matěje a dcerku Natálku
a mne zvláštně baví sledovat tě na dálku,
přes šálek kávy v maličké kavárně
a cítím, že těm vzpomínkám bráníme se marně.
Večer jsme se toulali čerstvě pokosenou travou,
tys pak divný věty volala se zakloněnou hlavou,
teď v noci možná přemýšlíš, zda potřetí být matkou,
a nevíš, že máš čtyřlístek pod levou lopatkou.
1 názor
Pišta_Hufnágl
26. 10. 2007Miroslawek
28. 09. 2004
Miro, já s Tebou budu nakonec ještě rád diskutovat:) Ty holt nevěříš, že jsem naprostý amatér a neználek. Kdysi jsem četl pár básní autorů, které uvádím kdesi nahoře a u těch, co se mi líbily jsem vůbec nepřemýšlel o formě, ale o dojmu a myšlence, které to ve mně nechalo. To co plodím je fakt jen snaha někomu blízkému sdělit okamžitý pocit, o formě či šabloně nepřemýšlím. Musím konstatovat, že pár opravdových básníků se mne pokoušelo napravit, neúspěšně, většina z nich raděšji umřela..To ale Tobě nepřeji, vážím si toho, že mé poklesky opakovaně čteš a reaguješ. Hezký státní svátek Ti přeji. J.
Miroslawek
28. 09. 2004
působí to na mě tak poklidně, něžně...
milé, když se to čte po ránu! :-)
Miroslawek
22. 09. 2004
:) neznamená..a i když nerad podávám vysvětlivky, jsem muzikant a tak chtě nechtě mají ty mé ptákoviny pořád v pozadí nějaké melodie, proto asi marně hledáš rytmus klasické básně, o jiných kvalitách nemluvě :)
Oslovila...mě..sice netuším proč blbůstka..ale je to vynikající...Opravdu se mi Líbí..takže bez dalších keců a blbostí TIP a nej
Miroslawek
21. 09. 2004
Co bys nechtěl od amatéra:)) A jestli tě to vytáhlo z klobouku cvičit, pak je to úspěch:)))