Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePytel
28. 09. 2004
4
0
3178
Autor
pikaču
Ach ten můj smrdící pytel.
Čistý jako voda Vitel.
Smrdí stále víc a víc,
Jen smrdět je jeho chtíc.
tady to smrdí...
rychle pryč...
jinak celkem ubohé....
m.
měj se fajn a pozdrav pytel :)
V_I_Lennon
28. 09. 2004
"debilní,ubohé,pokus o poezii,trapné" ...cituji "autora" :-) pikaču.. na tomto místě to skutečně sedí!
Neopič se po mém "debilní,ubohé,pokus o poezii,trapné"
a už vůbec to necituj!!!A nevim co ti tu sedí,maximálně to tak může stát!!!
To neni hruba kritika ale Hrubá kririka,slyšíš ten rozdíl???a kde máš myšpulína a fifinku s pinďou, bobíku???
To neni hruba kritika ale Hrubá krtika,slyšíš ten rozdíl???a kde máš myšpulína a fifinku s pinďou, bobíku???
To neni hruba kritika ale Hrubá kritika,slyšíš ten rozdíl???a kde máš myšpulína a fifinku s pinďou, bobíku???
Wojtyla_Jr
28. 09. 2004
Pikaču. Mám tě nesmírně rád, a obdivuji čistotu tvého pytle, ale drž se prdelního tématu. Tip ti musím dát jen z obdivu k tvým "prdelním" dílům a jisté setrvačnosti, která zde patrně funguje i jiných, tedy se ji v obecném zájmu budu držet. Nicméně pytel apriori nesmrdí. Navíc máš v prologu hrubku. Pi káču. :) Tvůj setapouch. A taky, myslím, že slovo chtíc (jako podstatné jméno) jsi si vymyslel.