Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhoštění
06. 10. 2004
3
0
2271
Autor
dracon
Nevidoucí pohledy
a soustrastný odstup.
Řady se semknuly
ani pírko neprojde.
Andulko : je to záznam situace, ne moji:) mimo to nedávala jsem to sem pro politování ale pro zamyšlení. :)
Noe1 : tak tzo jsem ráda .)
Drusada: to už tak někdy bývá..ale co život jde dál ne?.)
nevěřící_tomáš: no taky nechápu kupu věcí ale o tom to je :)
All: díky za připomínky :)
Ten_co_dává_avíza
06. 10. 2004
Je to okamžik, chvilka kdy k něčemu příslušíš a pak už ne :)
btw. dík za připomínky
Taky chápu s vysvětlením. Je to výstižný celkem, ale bez toho vysvětlení by se mi taky moc významů nedostávalo:)
- ja to chapu i bez vysvetleni...:-) ...ale me se to moc nelibi....kvuli uhlu jak se na to divas....vis...Ja chudak, politujte me, jak jsou ostatni kruti....... Kurna, kde je v tom nejaka ucta sam k sobe? Bud odejdu, protoze mi vsichni nesahaji ani po kotniky a nechci s nima bejt.....Anebo jsem tam s nima rad, protoze me bavi co delame....A tudiz....Ja jim jeste ukazu, co ja dokazu....Ja jsem silnej, ja jsem dobrej.....:-) ....Vis...co tim myslim.....Hm...koukam...ze bych si mela poridit novou kartu a natisknout tam jako povolani Leje motivaci do lidi...:-) Hezky den a pamatuj, ne zdy se veci maji tak, jak se mohou zdat na prvni pohled...:-)
Podívaj se jinam: vždycky je tu někdo, kdo k tobě rozpřáhne svou náruč. I když si nemyslíš,že jsem jedna z nich, na prstech ruky bych nespočítala lidi, kteří tě mají rádi.