Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAlkohol 2
19. 10. 2004
1
0
4131
Autor
BohemiFan
KDO NEBLEJE, PIJE POD SVÝ MOŽNOSTI!
Michalka222
09. 11. 2004Hip_Zdenda
27. 10. 2004
Myslím, že jsem to slyšel od Bolka Polívky někdy v reakci na nějaký protialkoholický výrok.
Dělat ostudu není hanba ! :)
Jestli je to pravda, tak mi asi nezbude nic jinýho, než to smazat, ale ještě chvíli počkám. Jinak děkuju.
Já to neznám a přijde mi to dobrý, mno já asi piju pod svý možnosti pokaždé :o))
kassiope: Já asi taky, nebo si buňky v mým žaludku berou hodně přesčasů.
Je to citát, tak to snad mazat nemusíš. Nevím jestli je to přímo jeho autorská licence.
Jinak "Dělat ostudu není hanba" znám od Brutusu.
Také se snažím pít pod své možnosti, ale občas se člověk prostě překoná. :)
sms_maniak
19. 10. 2004Litochowitz
19. 10. 2004
Pro mě asi zustáne nepřekonatelnej dialog z Filmu Kouř:
"Ty jsi tady tak sám!"
"Ale já tady nejsem sám, já tady jen tak chlastám!!!"
Jinak z mého pubertálního období si taky pamatuju pár hlášek typu: Hlavně,hlavně,že je panák v tlamě!
Nebo na včerejší ostudu reagující: Hm, no co, hlavně, že se něco děje!!
Jinak je pro mne a přátele hláška v podstatě cokoliv, co vypustí tadnem Čtvrtníček-Vávra, kdekoliv.
Ale myslím, že už tyto alkoholové eskapády začínám mít za sebou, jednou to muselo přijít.