Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKolébka bláznova
24. 10. 2004
1
0
3061
Autor
Induan
Pišta_Hufnágl
28. 10. 2004
Láska a páska jsou možná špatný rým, ale souvisejí spolu tak neodmyslitelně, že to člověku vždycky nedá a nějak to tam propašuje :) No dobře, je to fuj fuj fuj, uznávám :)
Pišta_Hufnágl
28. 10. 2004
Ano, je to klišé a je to moc sladká sbírka jako taková. Skoro každej má takový období... prostě jsem to tak napsal. Teď mám už trochu jinej styl, ale ten už je zase pro úplně jinej okruh čtenářů, respektive čtenářek...
Pišta_Hufnágl
28. 10. 2004_Rebelka11
27. 10. 2004
_Rebelka11: Děkuju, je to tak, ty veselejší věci jsou prázdnější, protože já moc veselej v té době být neuměl.
Garth: Dík. Celá ta sbírka chce být kontrastní a doufám, že je. Dětsky jednoduchý psaní o nedětských starostech...
Jako prolog bych byl schopen to strpět, jako samostatná věc to (IMHO) za moc nestojí.
Nic víc než prolog to není a asi ani moc dobrý, takže to je v pořádku... :) Dík
Tohle je jen avizo, ze je sbirka dokoncena. Nepublikoval jsem predtim tyhle basnicky jednotlive, ale jen jsem je dal halabala do jedne basnicky, takze to pochopitelne skoro nikdo necetl a nic moc jsem se nedozvedel. Nebylo to usporadane a dokoncene a bylo to pred dvema lety a spousta lidi mi psala, at to usporadam do standartni sbirky, tak proto. Samozrejme jsem basnicky vlozil se starejma datumama a puvodni ted smazal. Jen tuhle jednu s dnesnim a prvni se zitrejsim, abych upozornil, ze sbirku povazuju za kompletni a pripravenou k serioznimu ohodnoceni. Děkuju všem, které zajímá a samozřejme pokud napíšou komentář, já napíšu komentář k jejich. Pokud jsem udělal nechtic něco neetickeho, pak se omlouvam a pokud mi nekdo poradite lepsi zpusob, rad jej pouziju. Kazdopadne nejsem pasivni uzivatel a kdyz muzu, tak komentuju basnicky ostatnich, ale nemel jsem v posledni dobe moc casu, za coz se omlouvam a s chuti se ted do komentovani pustim :)