Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje smutky
16. 10. 2000
7
0
5116
Autor
alina
Jako hadi se tu plazí
myšlenky - mí sebevrazi
Bolavá a v sebeklamu t
ebe klamu kosti lámu
Na vše strany svět se tříští
z každé rány něha prýští
Do hlubiny z výše pády
sama sobě k světu zády
Sadaf: no jenže můžeš být odvážný jak chceš, ale střez se dne, kdy tě lidé zklamou :-)) Konec skepse!!HOWG
Sadaf: Anebo je to třeba o tom, že lidi se před druhými bojí naživo otevřít a tak hrají před světem komedii jak jsou veselí a hraví, ale tady v básních schováni za svá písmenka leze nitro na povrch.
avi-Sadaf
Ano, JiKo, je to zajímavé, můžu Ti ale říci, že třeba jen tak ve dvou je to tak trochu jinak...
Proč??? Tak to nevím...
A nemusí to být vždy on a ona, cestou ze setkání 5.10. jsem společně s Jimíkem prošel noční Karlův most a Hradčana a tak nějak jsme se dokázali otevřít jeden druhému.
Nebo je to snad o odvaze??? O odvaze otevřít se ve větší společnosti???
A nestálo by za to , to vyzkoušet???
Kdo najde první odvahu???
34čačača:-)))))
Asi dokážeme ten smutek vetknout do básní a zavřít za sebou dveře.
Ta básnička je naprosto úžasná. Před každým veršem jsem byl ostražitě připravený na příchozí klišé, a ono nedorazilo.
Což mne dorazilo.
Tip.
Miroslawek
17. 10. 2000
Když tu tak čtu věci různých autorů, ve většině z nich je cítit smutek...a pak se s těmi autory potkám a je veselo a sranda a blbosti a je to tak dobře, že ten smutek je jenom v básních a že jsme se ještě nezapomněli smát ale také je důležité o svém smutku mluvit, protože si uvolníme duše a vůbec se mi to ali líbilo a dám TIP a nebuď smutná, je nás sice pár a máme Tě rádi a ty to snad víš....
To jsem se zas po dlouhé době malinko potřebovala vyplakat. Jinak je to celkem v pohodě.
No comment!