Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlovník Vše o sexu
16. 10. 2000
0
0
7562
Autor
racek
Slovník Vše o sexu
/administrátorům a správcům sítí, ale i jiným chytrým mužům/
Zvu všechny muže k spolupráci:
vždyť každý slovník píše mnoho autorů.
Kdo chtěl by se mnou
do tohoto tvořit hesla,
ať přihlási se
a dá...
ruku nahoru!
/5/2000/
Miroslawek
08. 01. 2001au_ten_tyk
26. 10. 2000au_ten_tyk
23. 10. 2000
Jeden kolega z prace mi napsal, ze musi byt narocne byt mym milencem, kdyz zacas se stovky lidi dozvi, jake to bylo i s jmenem. Skutecne sexualni zazitky popisuji neustale, ale pridavam k nim basnickou licenci. Ale je pravda, ze s Tebou jsem ho jeste neprozila...Byl by podnetny?
Carodeji, to by pro tebe možná byl spíš Klokan, mladíčku (jenom s praktickým naplňováním těch hesel by sis musel ještě pár let nechat zajít chuť.)
Beru si E (erekce ejakulace atd.)
Tak kde je co hotové ať vidíme jag to má vyzerat
No ale nakonec je to pochopitelné spíše jako inzerát. Hledám muže 30-35 zkušeného, který zaučí zn: Neznalou sexu
Teda, to neni. Muze pro sve srdce sice hledam stale, a stale nejake nachazim,ale aby me skolili v sexu, to nepotrebuju...
Carodeji, jiste mas v rukavu mocna kouzla, ale ja jich znam nemene...Vyskolila: ne v sexu, ale v tom, jak maji ta hesla vypadat, delka, obsah a tak.
Ahoj, me je 35, ale diky za nabidku. Co se skoleni tyce: to nejde, co pak s temi, kteri by tvorit nechteli.
Juj, pětatřicítky mne DOST berou. Mně je osmadvacet:o) Ehm...tohle na Písmáka nepatří:o) carodej@iol.cz
Racku, A je začátek abecedy, tak že bychom začali s praktickými ukázkami? Kdy máš čas?
Ano, kde je ten slovník??? To aby jsme veděli , co je již odslovníkovano a na co tedy můžeme tvořit...
Já bych tvořil hesla tak napřeskáčku. Tuhle na "R", potom na "A", pro změnu na "C" atd.
Na tuto otázku jsem si nikdy nezkoušel odpovědět:o) A kde je ten slovník k nahlédnutí?