Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýkřik číslo XY
06. 11. 2004
0
0
3200
Autor
Heartless
Proč snít o známém je tak težké
vidět, mít je na dosah
chtít, ale mít svázané ruce
mít jazyk zkoprnělý touhou
...?
to já si taky občas hnípnu... možná víc, než je zdravý... ale tohle se toho opravdu netýkalo... jsem malinko opilej... ale rozhodně ne opilejší, než když jsem sem dával tohle "dílko"... blabla
Wemi> K tomu není moc co povědět - máš pravdu .. Ale - ono se těžko zastavovat - člověk jde dál i tím, že se hnípe ve starý ráně ( mmch - hnípat je pěkný slovo .. :-))
jo, to jo....
sama sem se dlouho hnípala a ještě si tu a tam zahnípu a naštvaně kopnu do něčeho, co se namane....
To já jsem zjistil, že úžasně uklidňující je házet věcma o zeď - fakt - člověk je pak takovej uvolněnej a klidnej - lepší, než to v sobě dusit .. ( a to jsem se tomu smál, když jsem to viděl v TV )
hmhmmm.... ale no.... někdy je lepší se zakousnout (třeba i do živýho, přestože to bolí) a nějak jít dál.... třeba se slepenejma vočima a zlomenym srdcem.... ale jít
člověku to vůbec neprospívá se hnípat ve starý ráně...
vim, co říkám
klub zhrzrnejch duší....
můžu tiše přihlížet?
pekně napsaný, hochu..... akorát... už to nemá tu šťávu... kdybych tě neznala, tak mě to nejspíš neosloví..... máš na víc
Ja vim, ze jako dilko je to na nic(viz. nazev), jenom jsem nejak potreboval rychle ze sebe dostat ten pocit...
Jinak jsem rad, zes napsal, dik... bylo to takovy chvilkovy poblouzneni nekym jinym... tamto uz navic je passé... mno nic, zamotany...
Jako dílko moc nezaujalo - ale - tenhle stav znám až moc důvěrně - ono je občas moc nejvíc těžký říct něco víc někomu, koho bys nechtěl ztratit - když o tom tak mluvím - přesně o tomhle je moje dílko " Protože eF je taky jen písmeno" - alůe - na druhou stranu - člověk si musí uvědomit, že ztratit může taky jen jednou a občas je lepší vědět, že z toho nikdy nebude nic víc, než po hodně dlouhý době klečet nad jejím hrobem a tušit její podělanej život a to všechno, čemu's moh zabránit ( špit - viz. mý " Tlící srdce " )
Měj se fajn & odpust mi mojí neskrývanou sebepropagaci - já jen, že jsem na tom stejně ..
( rozepsal jsem se, abych Ti vynahradil nezájem ostatních, tak se nezlob, pokud Ti to přijde jako debilní plkání o ničem )