Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seA šmitec!
09. 11. 2004
5
0
1997
Autor
DivaBara
Tvoje slová v uši moje,
blesky v očích,
kopy hnoje,
řvu si dovnitř,
směju ven,
končí den
a jeden sen.
Až po "řvu si ven" se mi to líbí. Pak následuje zbytečně jednoduchá veršovačka. Umíš dobře vystihnout pocity a shrnout je do jednoho slova.
Teraz si uz aj ja leziem na nervy tymi velkymi pismenami na zaciatku, takze to idem opravit...A seckym frela fdaka za mile slova:-)
mně se dost líb, jednoduchoučká a úderná ... řvu si dovnitř, směju ven jj ... to sedí. *t
Proč velká písmena na začátku řádků? A v prvém řádku ti uteklo "á".
...veľké písmená-pretože mluvím od huby a píšem tak, jak mi to leze zpod rúk (a vyšlo to takto), a to *á*, pretože je to po mojom, tzn. česko-slovensky:-). Ešte som sa sama so sebou nedohodla, či je to hyzdenie jazyka alebo nie, ale som to ja:-)Ďakujem za reakciu.
ach tak, česko-slovenčina :-) tož to jó :-)
Ta velká písmena mne jako čtenáře rušila. Ale dyž víš proč, ...
No ale teraz som práve zistila, že za tie veľké písmená može pán kompjúter, mám tak nastavené automatické opravy:-) To bola fakt taká instant báseň, trošku rýchlejšia než jej autorka:-))