Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMILITARISTICKÁ
16. 11. 2004
0
0
1721
Autor
Sanelma
Mezi stehna chlad se dere
a poblíž jména tisíců mrtvých...
...a mě to vzrušuje.
Na bojové vozy hledím z výše
a v mysli mi víří zpocená
těla urostlých vojáků.
Sedím na hlavni tanku
J s e m k u r t y z á n a v á l k y
no já právě v realitě taky moc nežeru tupé hlavy, ale ta jejich zvířecí tupost a pudové chování může být ve snech trochu sexy zvrhlé. Kdysi jsem snila o znasilneni. Pak me muj kluk jakoze znasilnil, když jsem opravdu nemela zajem a tim me navzdy vylecil rikat takovouhle hloupost. Asi sem si neuvedomila, ze by to musela byt sakra nahodka aby me znasilnil zrovna nekdy neAIDSovy a k tomu sexy:)
já myslím že, je to jako dílo od někoho kdo se rád dívá na dokumenty o válce a v mládí si hrál na(s) vojáky. Zajímavé.
ani ne. Dokumenty mě baví, ale nikterak se v nich nevyžívám. a vojenská tématika mě taky nebere. Je to jen o jednom odpoledni a pamatníku v Hrabyni, kde jsem ho strávila:) a nebyl tam ani jeden voják. :) asi z toho není cítit moje zvrhlá vášeň v zakázáném, nechutném a vůbec...což mě mrzí. Vojáci sami o sobě mi připadají jako stádo, teď je sprostě hážu do jednoho pytle...ale někde hluboko mají kouzlo. Třeba jako v Cubrikově Olověné vestě jeden...:)
promiň, že jsem se tak rozepsala, asi jsem měla své dílko chuť hájit...i když viditelně o to moc lidu nestojí:)
Rozhodně dík za kritiku!