Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBlues o noční škole
19. 11. 2004
5
0
4192
Autor
Jajoch
Radosti a smutky
napsané či vyškrábané myšlenkami
kule a důtky
v hodinách Jámy a kyvadla
v hodinách, kdy jsme sami
a kytka napůl uvadlá
do hlavy hlavolamy
Spálená divadla
hry našich lásek a nenávistí
Tma, co tě přepadla
Vše, co tu bylo a už není
Vše, čím jsme si kdy byli jistí
upadlo v zapomnění
Prostě se mi na tom něco nezdá. Jo - jsou tam docela fajn rýmy, pěkná myšlenka, zajímavá forma...může být. Ale něco tam chybí a nevím pořád, co to je...Asi takhle to vidím.
Romale: No...budiž, možná ne až taková slátanina, ale "skvělé" a "dokonalé", k tomu to má dle mého názoru opravdu hodně moc daleko...;-)
Zajímavé... považuješ to za slátaninu... ale mně to rohodně cosi říká... a zdá se mi to přímo skvělé... dokonalé...
Děkuju...ovšem obávám se, že po zmínce o Jámě a kyvadlu v tom zbyl z blues jenom název...:-)
Jejda,od nocniho blues po letajici krecky...ponekud se nam to vymklo z rukou...klaves...monitoru...=)
Jako třídní logo!? Takové chvály najednou...a přitom to není nějak nový...vyhrabal jsem to z nějakýho sešitu...děkuju...:-)
Neni zac,mozna si dokonce nechame usit asi tak dvouset metrovy serpy a napisem si to tam misto tech krecku=)))).
Ne...to není na stužky. To má být veselej nápis...a tohle je dosti pochmurný...;-)
No,mylsim,ze cokoli je lepsi nez ti krecci...i kdyz...puvodne jsme tam meli mit "ja nejsem zubar"...
Eh!? Tak to jsem opravdu nečekal...děkuju(dal jsem to sem spíš proto, že už jsem sem dlouho nic nedal a není to nic extra, taková slátanina se sklonem do klišé...tak jste mě příjemně překvapily...děkuju...:-) )
Aneb at zije maturitni rocnik!Mam sto chuti dat nam to jako tridni logo=))).*
Jéé, kule, ty lítaly! .... to mi něco připomnělo... pěkně napsané.... TIP