pacajda: Co jsi zažila? Lidi, co neumí česky, a ještě to vystavují na netu?
Pišta: ty ses mi dneska rozhodl připravit hmyzí večer, co? Objímaje vše mi připomíná pradědečkův bleší cirkus... sakra, neříkal jsem to už?
No nic, ten spodní proud latentní filosofie je přímo omračující, kdybych měl vybrat nejkrásnější z perel této lastury hlubin moudra, volil bych patrně: "kteří ji mají po více a těm jež schází
se nedostane". To mě dohnalo takřka k pláči...
Bať. A když si vezmeš, že název básně zní "kol ocasu", jsme zase u Freuda.... :)
Jak jinak, jednou u něj skončíme všichni... Mimochodem, co říkáš, při své profesi, na šelmy rozmetávající ostatky po širém okolí? Že by se mršky nudily? Nebo úplně zblbly? Nebo širé znamená něco úplně jiného než daleké, vzdálené či rozlehlé?
Nene, tos nepochopil. Šelma požírá, ale rozmetává už zase ten čas. Čert ví, co ho k tomu pudí.
Hmm, tak ti nevím, nemám polytechnického vzdělání, jsem obětí humanistické zblblosti... ale přesto, když řeknu, že jsi blbej jak nedonošený krútí mládě, znamená to zároveň, že krůtí mládě je taky blbý, né? Příměr se tomu říká, myslím, tedy... a ten mi tady poněkud nesedí... ale to může být těma cárama, co si pohrávají na větrném pahorku... není přes ně vidět...
Blbý sice je, ale nerozmetává. Bohužel.
Ro
zmetek jeden vošklivej... fůůůůj!
Můžeme s tím polemizovat, můžeme s tím dokonce i nesouhlasit....
Já vím, ztráta času... :-))
Mně se to líbí (zažila jsem to) - TIP
tak to je se vším,něco je dobrý a něco ne..
Něco je dobrý, ale některý obraty nic moc.
čas nás požírá a my požíráme čas
roztaženýma.
Je to dost nuda.