Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevědět
23. 10. 2000
11
0
2484
Autor
Klokan
Nevědět
Nevím, kde být,
nevím, kde žít.
Na obličeji spousta vrásek.
Proč je na Zemi tak málo lásek?
/23.10.2000/
Klokane, dlouho jsem si říkal, že na tuhle básničku Ti musím odpovědět trochu víc a přemýšlel jsem co. Proto mi to pár dní trvalo.
Ty první dva verše - takovou náladu máme občas všichni, i když mě trochu překvapuje, že je to možné i v Tvém věku. Ale my dospělí máme často sklon problémy dětí a mladších lidí obecně brát na lehkou váhu, jako bychom si nepamatovali, že i nás v dětství mnoho věcí trápilo. Tak s námi dospělými měj trpělivost.
Ty vrásky patří k životu. A kdo miluje, má jich o to víc. V lásce je často víc utrpení než radosti - a přesto je nádherná!
V jedné staré písničce se zpívá něco jako:
Naraž si bouřku ještě více do čela,
aby ti vráska z čela zcela zmizela.
Nešťastná láska vrásky vždycky nadělá
a obarví ti černý vlásky do běla...
Ty tu písničku možná nebudeš znát, tak popros maminku, ať ti ji zazpívá - je moc hezká.
A k tomu, jestli je na světě málo lásky: zrovna dnesk jsem dostal od jednoho Písmáka vzkaz, ve kterém se psalo, jak mnoho lásky je všude kolem nás! Tak se snaž rozhlížet a všímat si jí.
A piš dál! Na Tvoje básničky se moc těším.
Tvůj pravidelný čtenář Albireo
To by me teda taky zajimalo, ale jeste jsem na nic neprisla a to mi je 23...
*
MaxipesFik28
24. 10. 2000
Klokánku, nedávno jsem napsal, že tvé básničky jsou skoro dospělé. Za to "skoro" se omlouvám.
TIP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uff... tak na 10 let je tohle hodně smutný! vidět tohle kolem sebe... tak co s tím sakra my všichni uděláme?!?