Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAutomatický text
23. 10. 2000
3
0
1764
Autor
kajka
Šuměla mlha. Lepila se do vlasů, na tváře a zahalovala svou bílou osuškou všechno na dohled. Nevysoko nad visutými kolejnicemi se rozšiřovaly a zase zužovaly naprogramované hladové zorničky, kterým jsme cestou sypali sezamová semínka, rozdrcená na cukrový prach. Prolétli jsme od Kampy přes Karlův most na nábřeží a ty oči na nás lišácky mrkaly už od Národního divadla. Koulela se koulela, dvě velká očička... Tramvaje nejezdily, měly přece noční a někdo ty koleje přece opravovat musí! Zpátky do plachet, zavelel si vítr a zapnul si kárované sako. Než zavěsím, zašeptám ještě jenom pro tebe, tak, abys to neslyšel, jednu profláknutou, opotřebovanou a zprofanovanou přezdívku, která zní tak neuvěřitelně vzdáleně, tisíce a tisíce světelných let, ale přitom je tak blízká žaludským esům a pikovým dámám s růžovým paraplíčkem - to Maupassantovo "Miláčku..." do ztracena.
Severkanova
22. 02. 2003
Hrozně hezké,akorát mi při čtení zahalila mlha oči,takže nečteno příliš realisticky.
O.K. !!!
to mrkám na drát :c) jen tu pár tejdnů nešukám po šuplíčku a tipů přibejvá... :c)))