Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena druhém konci linky
13. 12. 2004
3
0
2342
Autor
adrift
včera byl prý konec světa.
škoda jen, že se to nikdo nedozví.
televize dnes jen zarytě mlčí
a hlasatelé na nás vrhají
nervózní úsměvy.
bůh, v záchvatu štědrosti,
daroval všechny své akcie
světa Americe.
prý, když jsou ty vánoce
a pod stromkem jaderný hřib.
na druhém konci linky
stále jenom fax
a okoralé cukroví.
nikdo se neozývá,
zatímco se, poprvé v životě,
nemáme proč těšit na Vánoce.
stejně si nikdo nedá vysvětlit,
že ta štědrost, vystavená ve výloze,
není na prodej.
ani za milión let!
Škoda, že je tolik impulůzivní - míň křič a víc vyprávěj - to je to, co mi tady chybí - útočíš na povrch a uniká Ti hloubka a to je škoda ..
ja som uz kamoske kupila na vianoce odsavacku materskeho mlieka.... inac pekne
Petr_Pan: nesouhlasím - výkřiky sice v některých případech nedokáží přesně formulovat problém, ovšem je v nich ona Síla, kterou mnohdy sáhodlouhým vyprávěním ztrácí...
jinak Vánoce jsou v dnešní době už stejně jen komerční záležitostí a absolutně ztrácí svůj význam...jo abych nezapomněla tu kritiku - hezký výkřik :o))
*
ysalamiri> To já s Tebou naopak souhlasím. Neřekl jsem, že nemám výkřiky rád - naopak - upřímnost je to, čeho si cením na tvorbě víc než čehokoliv jiného - ale - tady mám namysli např.
není na prodej.
ani za milión let!
- ten závěr to shazuje a to úplně zbytečně ..
Petr_Pan: tak jasně, že zrovna ten poslední verš si autor mohl odpustit, ale i v tom můžeš vidět tu spontánnost...no nic, nebudem se hádat, je to ostatně na každém jak si to vyloží, že Jo :o)
Máš pravdu + jsem rád, že's na mě reagovala - rád jsem si popovídal .. :-)