Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMuži
17. 12. 2004
1
0
3565
Autor
hadek
Muži
Závidím ti, závidím,
tvých dvacet let,
nastav mi, kočičko,
svůj růžový ret.
Moje žena doma spí,
ruce tě zebou,
zítra budu zase s ní,
ale teď jsem s tebou.
Svou ženu mám velmi rád,
ale ty jsi jiná,
tobě jsem jen kamarád,
jedna flaška vína.
Posaď se ke mně, kočičko,
ukaž mi svou hruď,
uvolni se maličko
a chvíli mojí buď.
No jo, je to pěkné a pravdivé. Nejsem žádným zastáncem nevěry, ale - neodsuzuju za ní pány chalpy. Protože soudím, že je to tvor čistě živočišný, tudíž jsou jeho choutky na sex "s kýmkoli, kdekoli a jakkoli" přirozené. Ovšem: nebýt nás žen, které máme to kouzlo svádět (a občas jsme pěkné mrchy), nebyla by ani nevěra...
Vlastina1971
07. 01. 2006Aššurballit
11. 01. 2005
Nikoll: přines si brokovnici ... nabízím se jako cíl :-))))
Pěkně zveršované. Ano my muži jsme takoví ... a vy kočičky zase často takové :-))))
*t
Nicollette
11. 01. 2005
Nikol: přes tvé podráždění s s tebou souhlasím ... není nic jednoduchého vysvětlit malé holčičce, že tatínek už nebude s námi bydlet ... ale nevidím to černobíle ... zlý muži a oběti košišky ... ale i v tom asi nejsme v rozporu ... není se o čem hádat ani se proč čílit ... prostě se to stává
Nicollette
11. 01. 2005
a napadlo vas, ze ta kocicka rodinu nerozvratila protoze v ni zaprve nebyly deti a zadruhe do toho s tim zenacem nesla?
Nezlob se hadku, my jsem to přenesli na obecnější rovinu, omlouvám se, že jsem ti pod dílem (zdařilým) spamoval. Jasně že všichni ženáči ani kočičky nejsou takoví ... ta debata se díla týkala jen okrajově, nemělo to být o tobě. Jasno?
:-))) o tom bych něco věděl ;-) ... ale detaily neprozradím, ještě bys nám utekla z klubu :-)
povidej, ja se jen tak niceho nezaleknu... vic ale taky neprozradim, protoze jinak byste me mozna z klubu vykopli :)))))
já teď končím ... ale možná se ještě ozvu od Lyryka ... jedu k němu na kafe ... ale když tak jindy, ju?
Nicollette
17. 12. 2004
diky :) ve skutecnosti to tak zly nebylo, ale kazda zivotni zkusenost dobra... pak to cloveku na papir leti samo :)
Něco moudra pro Nico:
Jistě, dá se s určitostí říci, že muži jsou hajzlové a ženy jsou mrchy. Potom je ovšem každý člověk na světě potencionální výjimkou z tohoto pravidla.
Tak, tak ... sympatizuji s Tebou. :o)