Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ameriky ráno

31. 10. 2000
3
1
405
Autor
Rastin

Je to text k metalové písni. Poraďte, nejsem si jistý: "týpí" nebo "típí" ? Dík.

Havraní vlasy už ztratily lesk,
šednou a zrak se jen krátí.
Sedící muž shrben je ve svůj stesk,
vzpomíná, nic se nevrátí.

Sokolí brky minuly cenu,
splynuly s prachem kdes v týpí,
co skrývá starou a smutnou ženu.
Slzí jí na dlaních svítí.

Svobodu, děti, živobytí,
to všechno jim vzali.
Za zlato, půdu byli bití,
už mnozí nevstali.

Podvody, lži, ponížení,
jen to je jim dáno.
Podvody, lži a utrpení
ve vráskách maj psáno.

Podvody, lži a zabíjení,
jen to je jim dáno.
Takové bylo probuzení
Ameriky ráno.

1 názor

Chlastáč
01. 12. 2001
Dát tip
Zdar Rasťo, tak si tento text čtu znovu po půl roce. Nevím čím to je, ale zrovna tento song mi utkvěl v hlavě. Hlavně poslední dva verše, ty se ve mně pořád ozývají. Je to zvláštní písnička a svým způsobem vynímečná. Dávám tipa, jestli jsem ho už neudělil předtím.

Rastin
11. 05. 2001
Dát tip
Díky blázne. Hraju na basovou kytaru a občas něco zakokrhám :-))

blázen
23. 04. 2001
Dát tip
Jakožto metalovému textu tomu dávám teep, protože mám rád metalové texty, které mají co říct a proto, že českých metalových textů a českých hudebních textů vůbec, které mají co říct, je jako šafránu (sakra, taková otřepná fráze), což mi vůbec a všeobecně vadí na současné české hudbě a proto, že tenhle Tvůj metalový text se od té většiny podstatně liší. Na co vůbec hraješ? (myslím nástroj)

blázen
23. 04. 2001
Dát tip
Co jsem to zas napsal za hovadinu. Chtěl jsem tím prostě říct, že se mi to líbí a že v naší současné hudbě kvylitní texty postrádám.

Chlastáč
22. 04. 2001
Dát tip
Někdy mám dojem, že mě ošidili stejně jako ty indiány. Slibovali hory doly, velkou kariéru, spoustu peněz, snadný život a smysluplnou práci a místo toho mi ukradli srdce...

CZlovek
24. 01. 2001
Dát tip
tee pee, nebo tak nějak...

christi
04. 11. 2000
Dát tip
Ja bych rada,ale na hudbu mam kamarada, ja leda tak texty. Drzim vam palce)))

Rastin
02. 11. 2000
Dát tip
christi: Hudbu si uděláme s klukama z kapely, ale jestli tě něco napadá, sem s tím.

christi
01. 11. 2000
Dát tip
Je to dobry text,kdo ti bude psat hudbu?Ja bych rekla typi)))

Vcela
31. 10. 2000
Dát tip
Jistá poučka říká:když si něčím nejsi jistej,zkus to něčím nahradit!Zde bych sáhl po synonymu vigwam.Nebo že by wigvam? :-)))))) Pravda někdy bys přišel o rým. Jakožto metalovej text by to mohlo obstát. P.S. Konečně někdo,kdo sem dá i text.

Vcela
31. 10. 2000
Dát tip
Opravuji poučku:když si něčím nejsi jist-tak to tam necpi a zkus něco jinýho!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru