Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJA a TY)))
07. 11. 2000
1
0
2771
Autor
christi
Tys me nikdy nemiloval,
tys nikdy Lasku necitil,
tys pouze v douscich hltal,
to cos v mem srdci probudil.
Ja chtela Laskou plytvat,
vsak dat jsem ti ji nesmela,
tys meho tela zachtel
a ja te k lasce primela.
Tys sam ted zustal v srdci svem,
sam za hranici Lasky
a ja jsem tise odesla
a uz se nesmim vratit.
chri: no vidíš, a slovo láska mám vyškrtnutý z poetickýho slovníku.... ikdyž je pravda, že i normálně ho používám jen minimálně... užitím totiž devaluje.
Merle:Tak s tim nemuzu souhlasit,ale to poznas az budes mozna o neco starsi,o tom se nedaji vest diskuze na inetu.
christi: právě lásky je hodně druhů, a ty tu směšuješ několik z nich...
Jinak to vidím jako hermit. Kromě toho slovo láska je na mým seznamu "zakázaných" slov pro použití do básničky...
Merle:Vazne?A jak rikas svoji kocicce...baby nebo zlato?Me se teda vic libi Lasko)))
Předem se omlouvám za drobnou kritiku.
Je skvělý, když se ti chce pořád psát o lásce, nicméně si dovolím nepřesně ocitovat jednoho klasika: Právě ta zem, ve které stále někdo musí nahlas vykřikovat, že tohle je zem demokracie a svobodných lidí, právě tímhle dává najevo, že je s demokracií v té zemi dost na štíru.
Když nepoužiješ v básni pětkrát slovo "láska", ale třeba jenom jednou nebo vůbec, tak v té básni té lásky vůbec nebude pětkrát míň, naopak. Láska je krásnou zemí bez cest (a někdy taky bez hodně slov). Vůbec nic ve zlém. :))
Nechci šťourat do formy, protože cítím, že je to osobní vyznání, a proto "no comment".
Christi: Věřím. Píšu jenom o svých pocitech z tvé básničky. Nenech se odradit a jdi si nesmlouvavě za tím, co chceš říct.
hermit: ten citát je sice dobrej, nikoli však ve spojení s touto tématikou.
christi: láskou se plýtvat nedá, ale jinak se mi to líbí.