Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepokakal mě pták
27. 01. 2005
5
0
5584
Autor
Kakuloj
pokakal mě pták
z horkého zadečku
co patřil špačku
vidím vylétnuvší sračku
a vím, že neskončí v sáčku
v koši, nýbrž na kloboučku
či mém pařížském fráčku
ach ptáčku...
teď se k dámě nepřimáčknu,
zasloužil bys do zobáčku...
pokakal mě pták -
pohádkový ohnivák
kouzelná_květinka
16. 02. 2005kouzelná_květinka
16. 02. 2005kouzelná_květinka
15. 02. 2005
:)) to mi nepřej, mě to inspiruje ;) nejsi užitečná květinka? mohla bys být i podušena, i když já dušené nerád...už aby bylo jaro... ach jo. ;)
kouzelná_květinka
15. 02. 2005
nejlepší na tom je, že se dá čuchat ke Květinkám (jsem rád že nejsem alergik) to mě taky inspiruje .)
Sobí_Hnusec
14. 02. 2005Učedník_velkého_mistra
14. 02. 2005
Sobí i Hnusec mají u mě také po doubletipu .)
kk: oklepu si buřinku na tvé jemné lístky a až deštík jarní mírný co přináší težké rýmy zchladí tvé cévky horké odnese ti ke kořenům fosfor a dusík, trošku dlabání pro vybíravé květinky k tomu dnešnímu Valentýnu ;)
děkuji učedníku velkého mistra! chtěl bych být tvým učedníkem ;)
Učedník_velkého_mistra
14. 02. 2005
kk: porád tu není ten rozbor díla :))) chápu, že je to náročné dílo a je těžké nějak adekvátně vyložit 12 rovin mé filosofické básně, ale zkus tedy alespoň náčrt ;)
kouzelná_květinka
13. 02. 2005kouzelná_květinka
13. 02. 2005kouzelná_květinka
13. 02. 2005
:))) děkuji Ti Kouzelná... po prvních verších jsem myslel, že míříš úplně jinam a i teď si myslím, že mezi řádky schováváš nějaké to zklamání nikoliv však ze starých nýbrž z mladých ptáčků ;)
ano je to jeden z několika možných výkladů, avšak kdo je ten pohádkový pták? proč z horkého zadečku? vždyť řiť nemá ani tělesnou teplotu!
ale přesto Vám Kouzelná smekám k nohám svou zadělanou buřinku ;)))
kouzelná_květinka
13. 02. 2005kouzelná_květinka
27. 01. 2005
abys mohla často používat to slovo... jak to bylo... no psalas to v té diskuzi o získávání tipů ;) no já to fekálnější asi neumim...
tralfamadorian
27. 01. 2005kouzelná_květinka
27. 01. 2005
dorian: byl to asi nějakej zlej, třeba od Grimmů ;)
kk: jo! :))) rozeber mi to :)