Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seODPUŠTĚNÍ II. – XI.
07. 05. 2005
1
0
1487
Autor
Alternick
- Odpustit znamená, že se rozhodneme nenechat si kazit život bolestnou minulostí, přestat si neustále drásat rány, které krvácejí.
- Účelem odpuštění není změnit druhého člověka, ale změnit vlastní postoj, myšlenky, vlastní negativní stav.
- Odpuštění je projevem ochoty podívat se na otázku sporu z vyššího hlediska a vidět vše z nadhledu.
- Odpuštění znamená pohled na věc, o kterou jde, z vyšší perspektivy.
- Odpuštění je cesta k vnitřnímu klidu a míru duše.
- Odpuštění nás oprošťuje od zranění, které jsme utrpěli v minulosti.
- Odpustit znamená i to, že předáme svůj spor do vyšších rukou a budeme žít nezatíženi tím, co bylo.
- Odpuštění je guma, kterou můžeme vymazat bolestnou minulost.
- Odpuštění je cestou lásky.
- Odpustit znamená mít zájem o druhého člověka a v srdci lásku k druhému člověku nehledě na to, co se kdysi odehrálo.
Nicollette
07. 05. 2005terezka_planetova
07. 05. 2005
odpouštět sobě nejde!
a často se stane, že člověk odpustí, ale nezapomene.
...vodpuštění nejni teda, jak praví prolog, myslim, nějaký pohlazení....někdy asi úleva spíš, ale cesta k tomu může bolet docela ...no, nic....