Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI am Sega Freedo
Autor
45rpm
Sega Freedo dopil kokosové mléko. Skořápku odhodil daleko do moře. Po včerejší párty zůstala pláž zasviněná odpadky a kousky oblečení.
Sega Freedo vyjel na volnou hladinu. Písek na dně probleskoval stíny mraků a ryb. Voda za skůtrem stříkala do výšky.
Zastavil a opřel se o řidítka. Ostrov byl odtud malý a pustý ve své zeleni s kokosovými palmami na pobřeží. Na kraji lesa rozeznal bambusový bar. Byl pobořený. Půlka shořela. Hosté odjeli v člunech na hlavní ostrov souostroví do hotelů. Až na jednoho. Na mělčině mezi ostrovy leželo tělo. Odnesl ji na pláž a položil do písku. Jedna z tanečnic. Oživil ji kokosovým mlékem.
"Chtělo se mi umřít," řekla.
Sega Freedo jí podal igelitový pytel. "Jen plasty," pravil.
Na večer odvezl odpad na hlavní ostrov. Když se vrátil, rozdělal oheň. Podal jí otevřený kokos. "Zatanči mi."
Napila se a tančila kolem ohně. Sega Freedo se na ni díval a říkal si, jak dobré je kokosové mléko a jak rád je pánem svého ostrova.