Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepředstaven
14. 11. 2000
0
0
1186
Autor
part
jsem přítel "part"
chci se naučit poesii
prosím, poraďte mladému chlapečkovi!
Chci umnět psát básně
tím blbnout všechna srdce
všech žen a dívek
všech kterých se mi zamane!
JSEM
part váš nový neskušený
přítel,který se chce učit u odborníků
CHCI TO OVLÁDAT JE TO MOJE TOUHA
K D O M I POMŮŽE ?
kalinko micinko - promin , to jsem já mamcalibca
p r o m i n ------ ze Jsem Te rozproudila , tolik pismenek Jsi dlouho nenapsala .
Jestli ješte porád nespíš, parte:o), tak to je mi te docela líto, ale my, co jsme odkázaní na pripojení z kaváren, tak quickle nereagujeme na elektronické áááásky!:o) Ale o to víc je to hloupé, že tvoji nabídku exhibování v páru nehodlám prijmout, neb me deprimuje tvuuuuj prístup k mé materštine, se kterou zacházíš fakt jako PRASE!:o))))
/Asi to vyzní hloupe s ohledem na dnešní mé obcas absentující diakritické znaky, ale to není hlavou, brž strojem!:o), kterej není muuuj, ale kafáááárenskej!/
A není náhodou gigolo o tom, že než predvádení sebe celického má predvádet neprílis podstatnou cástí /velikost v pomeru v celku myslím/ svého tela, jakýsi rejstrík stimulujících kejkluuuu, jakožto "samozvanne profesionální!" zakoupený nositel této cásti??!!!:o)))
Tvá reakce mi pri predstave prohození pohlaví pripadá veselá. Predstav si, že babe navrhneš, jak uplatnit svou potrebu exhibice "spodku". Ona to s povdekem prijme a jakožto novopecená kurva ti navrhne, jestli bys pri její nové profesi nechtel asistovat jejím placeným koitum s klienty?! Nevadilo by jim to ?!:o) Co myslíš?!
Takže: fakt myslíš, že by to tem zazobanejm babiznám, co si musej kupovat chlapa, nevadilo, kdyby tam u toho asistovala mladá, pohledná, sexy a ješte navíc obcas pekne rozjetá samicka, která fakt nemá v úmyslu se o chlapa s kýmkoliv v této oblasti delit, když už je to o tom!:o)))????
Už to vidim!:o)
Neveš hlavu.Jestli chceš, napíšu Srstkovi, at te v prístím vysílání Chcete me? nabídne!:o)))
Jestli tvé císlo nekdy prozvonim, tak ciste ze zvedavosti, jestli je fakt nekdo tak šílenej, že ho na literárním serveru pod dojmem zrejme netušených budoucích zvrhlostí, práskne takhle do éteru!:o) /to císlo!/
Jinak, jestli´s proste nemel kliku na nejaký seznamce ohledne nezávazného flirtu, tak to zkus na vážným seznámení! Zkušení starí pardi praví, že nejvetší perverze se odehrává práve v této rubrice!
Lovu zdar!:o)
Nazdar! Kal
gigolo : " inzerát ? " : SUPER RADA :
Moje představa je předvádět se ve dvou !
Hrozně moc cítím , že Ty by Jsi mohla být ta
pravá moje spolu podnikatelka. Pytel zlatých dubounů by nás neminul ! Skontaktuj se semnou !
Čekám a touhou nebudu ani dnes spát. tel:0606440769...nelžu zkus to! kalinko
obložit vatičkou, do osvětlené vitríny a jako exponát do muzea, partíku!:o)) Vytřískáš majlant!:o)
Nebo si dej gigolovskej inzerát!:o)
JiKo já jsem zrovna přišel nato, že poesie pryští z úplně jiné části těla a to je " kůt" kde sídlí můj velký UúůúůúD-