Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMelodie
25. 02. 2005
5
0
1427
Autor
Viteq
Vtažen nitkou melodie
do světa tichého křiku
běsnění barev okamžiku
tíha existence shnije
Bodán ostřím melodie
ve schoulení smířlivého kleku
bez pout lidského vzteku
krev zakryje stav nostalgie
do světa tichého křiku
běsnění barev okamžiku
tíha existence shnije
Bodán ostřím melodie
ve schoulení smířlivého kleku
bez pout lidského vzteku
krev zakryje stav nostalgie
..pravdivé svědectví -je vidět,že na těch koncertech i šroubuješ
:-( ...................................T..............................................:-)
T
Breeee večír drazí pšátělé :-), díky moc za příjemné reakce :-)
Althea. ... . ;-)
Gaunt. ... .inspirace? Juj, mám dojem, že to bylo za jednoho koncertu, leč už netuším kdy, kde, proč a jak :-)
Croyance. ... .já děkuji ;-). Jsem oprášil starou dobrou nostalgii ...
Mějte se ... třeba bzum :-)
Tak a teď už ji umím (opět) nazpaměť. Tam už mi ji nikdo jen tak nespálí. Děkuju :o) *
tak prvni kritika..jo jenze ja ti nevim..je tam nekolik tvych myslenek, nebo spis impresi + napsany do v. versiku (vadi mi tam slovo shnije - prijdemi hrozne casto pouzivany)..a proto se rozloucim slovy klasika (|R. Fulghum): Mozna, mozna ne....
..na mě zas moc síla, bodání, krve, nostalgie, nevim, a tíha k tomu...ale zas, na druhou stranu: když do tohodle běsi vtaženej " NITKOU MELODIE", MÁ TO ŘÁD, NO HELE!!!!.................prostě podraz, jak se řikalo u nás v Chebu "vejmrd zprava"...
Je to moc dobře napsaný, na rozdíl od svých předchůdců (a jak já s oblibou rád nazývám rádobykritiků) jsem v tom nenalezl žádnej kaz, nic co by mi vráželo jehlu do bubínku, když jsem si tu báseň potichu přeřikával (potichu právě kvůli tomu bubínku).
Má to rytmus, o myšlenkách nevím nic...
díky za vaše názory :-).
inlajn. ... . "vejmrd zprava" mě hodně rozesmála, i když přesně netuším pravý význam, řehním se od ucha k uchu ... díky.
domnívala jsem se, že tvé dílo o špuntu ve vaně už nic nepřekoná, ale byl to omyl....je to supér :o))) **
Vítku, bum, plesk, bác, time to die, bezva dílko, že by nějaká tajemná inspirace? :o) *t