Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se?STORY?
Autor
rOhLiK_s_parkem
Smrt. Ačkoli se to zdá na první pohled samozřejmé, při hlubším přemýšlení to působí jako paradox; neoddělitelně patří k našemu životu.
Proč paradox? Patří snad voda k ohni, zima k teplu? Je to stejný protiklad.
Každopádně smrt má tu nejbarvitější představivost. Způsobů smrti je jako zrnek písku na celé sahaře.
U mě si zatraceně vyhrála....
KAPITOLA I. : ZATRACENEJ DEN
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seděl sem jako každej večer u Joa v baru na rohu patnáctý a Whitersonovi, popíjel burbon s ledem a sledoval záznam zápasu yankees a white sox. Venku pršelo, byla už tma.
Bylo skoro prázdno a v jukeboxu hrály jako obvykle starý, už tisíckrát oposlouchaný vodrhovačky. Ať se to může zdát jakkoli neuvěřitelný, po dvou hodinách to omrzí. Platim nehoráznejch pět bucků a mizím domů.
Nebyl zrovna nejlepší den na procházku tak sem si zavolal taxíka. Za minutu byl před barem. Nasedám : „Barber street.“.
Řidič měl na hlavě černou kšiltovku, jak nějakej vidlák nebo řidič trucku. Auto bylo čistý, vonělo máslovejma sušenkama. Přemejšlel sem o všem možnym, hlavně sem se snažil vzpomenout na to, na co sem se ráno snažil tolik nezapomenout.
Na střechu bubnovaly kapky deště, stěrače tiše předli a rádio střídavě chrčelo, pískalo a praskalo.
To mě, hlavně po pěti panácích značně uspávalo. Když v tom, do téměř idilického momentu: „Jak se vede Jennifer?“ zeptal se mě řidič. Sem kliďas, život mě naučil leccos překousnout, ale na tohle sem byl dost háklivej. „Pardon?“, „Slyšel‘s mě siláku, slyšel. A co Denny?“.
...to be continued...maybe...:-)