Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDen co den
27. 02. 2005
2
0
3230
Autor
Vika
Dost možná,
že až v jiném čase
bude místo
kam jít si znovu
k sobě sednout,
ale pak,
určitě a nahlas
ti řeknu,
že den co den
jsi se mnou.
Slovně fajn, formě nerozumím. Chytlavé to nijak není, spíš obyč. Ale co už, vždycky se nepodaří a mě se líbí jiné tvoje dílka.
Ale potěšen jsem tím, že když jsem začal číst a dorazil k počátečnímu "že až v jiném ČASE", tak jsem skoro přestal zděšením že tam bude ob řádek níž konečné slovo ZASE, a nebylo! Dík :)
inlajn - teraz zase aby som sa išla pozrieť na tvoje diela, Tvoja pripomienka ma rozosmiala a vyjadrila i môj postoj...
lebo ja som pocítila dosť jasne a hneď od začiatku, akú atmosféru nám Vika chce priblížiť, dokonca som s ňou aj dokázala spoluprecítiť jej situáciu :) *
Asi je to opravdu nesrozumitelny. Už jsem uvažovala, že takhle to vemu pryč, takže jo.
Je to srozumitelný, ale nenavozuje to žádnou atmosféru pro nezúčastněného.
já to vidím - to jenegativní kritika !! :-)
( já jen žes mě potěšil )
máš můj podpis
Dobře, tak ještě (mezi úklidem, vařením a prací) zkusím "upravit atmosféru" a zatím to tady chvilku nechám tak. Pokud to dokážu, nikdo asi nemá moc vířit vodu, ve které plave. Dík
to Dero: co znamená žvást " NENAVOZUJE TO ŽÁDNOU ATMOSFÉRU PRO NEZÚČASTNĚNÉHO"?
A KDO JE, PROSIM PĚKNĚ, "BĚŽNÝ ČTENÁŘ"? JÁ, PEPA Z DEPA, KATEŘINA NEUMANNOVÁ?
..jináč tip.
inlajn:
Běžný čtenář jsi Ty, Pepa z depa i Katka.
Zúčastněný je někdo, koho se ta báseň týká.
..jen že tedy, prosím pěkně "Nenavozuje to žádnou atmosféru pro nezúčastněného" mi připomíná "Nyní zahrajeme písničku, ake nic moc pro hluchoně." No nic....kritika se halt musí(měla by) brát asi vážně. Smertelně.
...nedá mi to, ale myslim si teda: když už napíšu "něco", žije si to DÁL samo vo sobě - někjo rozumí, někdo ne, někoho nasere, nĚkoho potěší, ale jak začnu vysvětlovat "jak jsem myslel todle a vonodle" - a kdy jsem TO psal, a KDO SE SE MNIOU VONEHDÁ ROZEŠEL, JE TO, SIMPĚKNĚ, K HOVNU.