Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePrázdno po vlaštovkách
24. 03. 2005
7
0
2190
Autor
numi
Pokaždé,
když to na mě
přijde
a potřebuji
být v Brně sám,
doběhnu tramvaj
či trolejbus
- jezdí tak často,
že se na ně nečeká -
a vydám se
hledat ticho.
Trolejbus
končí v Komíně
a tramvaj
zase v Bystrci
- ať tak
či onak -
zbytek musím
vždycky dojít
po svých -
ale ono to
vážně stojí
za to.
Ani živáčka,
ani živé duše
tady není.
A ty mrtvé
tady už dávno
nestraší.
Jen telegrafní dráty
půlí krajinu
a na nich
je jen prázdno.
Prázdno
po vlaštovkách.
Přidal jsem brněnské foto, tak Vám dávám věděti. Není to sice onen koutek, ale tak nějak to symbolizuje samotu... Osamocený skvost.
dítě_na_skleníku
25. 03. 2005
inlajn - ;o)
swandrow - Díky za návštěvu, přečtení a příspěvek... Brnem se prochází nádherně... Dalo by se říci, že procházka Brnem je oslňující - a to přehnaný není... ;o)
romale - Děkuji za vše.
dítě_na_skleníku - Díky za přečtení a za zastavení. Konečně něco negativního - potěší i to. A jít už není kam... Tam končí svět. Tam kde ani nic není...
A ty mrtvé
tady už dávno
nestraší.
Jen telegrafní dráty
půlí krajinu
a na nich
je jen prázdno.
Prázdno
po vlaštovkách.
Tohle se mi moc t.- to- líbí.
Líbí se mi......
Jen telegrafní dráty
půlí krajinu
a na nich
je jen prázdno.
Prázdno
po vlaštovkách.
......................Tip
Slza_hvězd
24. 03. 2005malinka_hvezdinka
24. 03. 2005
hoď si na MĚ ...hned na začátku....a je to Ok docela, no, mě zastavil až ten "živáček", to by se fakt dalo jináč.....vyujáudřiut....
Vesuvanka - Děkuji. Snad nám některé kouty nechají nezastavěné... Jsou místa, na kterých každému dojde, že na ně nesmí lidská ruka šáhnout... Snad...
Sarrah - Díky, že ses stavila a napsala. Ještě víc potěší, že to byla chvála... ;o) Potěší.
Slza_hvězd - Díky za dvousečnou kritiku... ;o) Musím se přiznat, že jsem nad tím seděl tři dny a zkoušel jsem tomu ještě vdechnout i tu plynulost. Taky se mi to zdálo rozkouskované, ale nevěděl jsem, co s tím... Vím, že to není dokonalé, ale dokonalost je jěště nedokonalejší než samotná nedokonalost, tak jsem ji nechal tak, jak byla. Ještě jednou díky.
malinka_hvezdinka - Děkuji ti za návštěvu a za tip. Za tak nádherný a atmosferický tip. Brno takové je... ;o)
inlajn - Díky za opravu. Mě dělá mně a mě někdy problémy... I když vím, kde co použít. Musím na to ale myslet. Na papíře jsem to měl dobře a při přepisování jsem tam hodil, co jsem tam hodil... ;o) Dík moc i za přečtení... S tím živáčkem je to tak trochu Skácelovské zdrobňování. A já na něm vyrostl... PS: V té druhé větě je to mě špatně schválně... ;o)
ysalamiri - Díky za hřejivá slova... ;o) I za návštěvu.
To je krásné a mluví mi z duše.... TIP
i já jsem měla místečka, kam jsem ráda jezdívala, jenže časem byly louky zastavěné, hlinité cesty nahrazeny asfaltovými....
prázdno po vlaštovkách, ale ony se vrátí (i když je jich také méně než dříve)