Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRecenze - Radůza
24. 03. 2005
1
0
2103
Autor
jerkingjan
V úterý (22.3.2005) zakoncertovala v Chomutově RADUZA. Bylo to neskutečně hezké a náplast na mou bolavou duši. Když se sejde 500 lidí a fandí holce s harmonikou, aby každou tu písničku zvládla (a zvládla), je to neuvěřitelný pocit.
hajhou
Pišta: Už si beru kámen - já si klidně pustim za sebou všechny CDčka Radůzy a nehnu brvou, to nový mi zrovna teď zní do uší a je to tento týden už poněkolikáté - navíc sama Radůza si patrně uvědomuje nebezpečí zabřednutí v žánru a na novém albu je pár vychytávek, které pro ni nejsou úplně typické - a většina povedených (IMHO)... A na Navarovou mi taky nesahej, hlavně poslední tvorba je více než dobrá... A na závěř smířlivější tón - Plíhal, Ebenové - tak ju, ale kámen si dávam do kapsy...
jerkingjan: Tara Fuki - dvojice violoncellistek (tuším, že ze severní Moravy), zpívají polsky, dvě alba, moooc fajnová záležitost... Holkám z Ostravska polština vůbec svědčí, takové Brathanki taky stojí za pozornost...
Nightwish - finský metal, neznám, nepotřebuju znát :)...
jerkingjan
31. 03. 2005jerkingjan
31. 03. 2005Pišta_Hufnágl
29. 03. 2005
tady se vaří pěknej guláš :))
Tara Fuki se nám tu povedly, holky
taky doporučuju BOO
a projekty Vency Václavka
/pokud tedy vybírám z věcí místních okološtatláckých/
jerkingjan
28. 03. 2005jerkingjan
28. 03. 2005
cubka: Amelie to samý: holky, děte do prdele s tím klavírem, to se tady rovnou můžem všichni vodstřelit...prostě nás nechápou!:-)
Podporuju jerkingjana, rovněž Navarrová, Koubek i Bittová jsou dokonalí. To je totiž hudba, narozdíl od mnoha jiných útvarů, které se jako hudba tváří ;)
A k tomu ještě třeba Skoumal, Tara Fuki, a - neukamenujte mě - skvělej je Kronos Quartet!
John_Ceder
26. 03. 2005Pišta_Hufnágl
25. 03. 2005
pišta: můj kámoš tomu říká "depresivní ženskej vokál" a děsně trpí, že my si to doma pouštíme od přípravy nedělního oběda, přes přátelský pohovor až po chlastací pařbu...já si to pustím i víckrát za sebou, já že jo:-)))žeru ji
*
...ale i tebe:-)
Pišta_Hufnágl
25. 03. 2005
...A já neznám ani jednoho ze zmiňovaných a dá se říci, že tato recenze to vskutku nezměnila...:-)
pista: napr. ja a stejne jako Makca nekolikrat denne, uplne bez problemu :)
Makca: u me zase trpi kolegove v praci, obcas jim, pro zmenu, pustim Navarovou nebo Psalterii. Pak trpi jeste vic :) Nebo proti soundtracku ze serialu Chobotnice maji take pripominky, stejne tak k OST k Amelii z Montmartru od Tiersena. Ach jo :)
Wojtyla_Jr
24. 03. 2005Wojtyla_Jr
24. 03. 2005hovno_z_labuťe
24. 03. 2005
Raduzu posloucham temer dva roky, je to jeden z mala interpretu, ktery se mi pri temer kazdodennim poslouchani neomrzel, je jedinecna, vyborna, nejlepsi..
Wojtyla_Jr
24. 03. 2005
...no, já jí mám moc rád,(RaD.) a dost dlouho, a proč se nepochlubit, zpívala mi Petrolejový nohy, tady k nahlídnutí, na absolvenstkym koncertu na konzervě předloni, a taky by mě zajímalo, cože tam jako bylo... v tom CH.