Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmák "domů"
29. 11. 2000
1
0
7554
Autor
Olda
Písmák "domů" je program umožňující číst díla z Písmáka bez připojení k internetu. Stáhnete si tak svého oblíbeného autora, či nová díla a později již bez připojení procházíte svým vlastním Písmákem na vašem počítači. Nová verze umožnuje i psaní kritik. Kritiky jsou pak hromadně odeslány a přidány pod díla.
Vývoj programu jde dál. Autor Koom se nabídl, že bude v programování dál pokračovat a že aplikaci dovede k příjemnějšímu uživatelskému rozhraní a přidá nové a užitečné funkce.
Je také na vás, co všechno bude Písmák "domů" umět. Pište prosím svoje návrhy.
amores: když do okénka u "kritiky u vašich děl" napíšeš svůj nick, můžeš zpětně procházet své kritiky (a i kohokoliv jiného, koho tam chceš vyplnit)
Chtěla bych vědět jestli si někde můžu přečíst k jakým dílum jsem psala nazor děkuji
Jenom pro info, me se pismak domu momentalne netyka takze vsechno mlatte o hlavu oldovi, snad nekdy mozna se do toho velkyho dila zas pustim:)
Linuxaci a jina killall microsoft havet, olda vam zdrojaky urcite rad propujci a s trochou stesti a hruzy v ocich by se s tim dalo v kylixu neco udelat, nebo si zbufnete nakej emulator:)
tloudev: helemese, linuxák :)
Na Linuxu můžeš zkusit Písmáka domů nahradit programem wget (http://www.gnu.org/software/wget/wget.html)
který je určen pro dávkové a případně i rekurzivní stahování webových stránek:
příkazy wget -r http://autori.pismak.cz/nickname
a wget -r http://www.pismak.cz/vypdila.php3
by mohly pomoct. Můžeš je i hodit do cronu nebo s nima jinak blbnout... linux rulez.
Koom: zdá se, že program neumí zacházet s dílama které obsahují v názvu uvozovky či apostrof, mrkni na to
Psal jsem to jinde, napadá mě, že by bylo skvělé, kdby šla stahovat dílka ze složky "Přečtu si později". Šlo by to? ;o)))))
Díky
m.
a verze pod linux neni. Co my chlapci ubozi, kteri se nechceme stat obeti monopolu galaxie microsoft? Ano ano.. nejen ze jsme atakovani vsude mozne nesmyslnymi napisy "tyto stranky pouze s MSIE rychle a dobre", ale ani autori takovych banalitek jako pismak domu nam nepreji. Co takhle zverejnit dotycny programek jako Open Source?
nechci nic říkat, ale to vkládání krtik mi přijde nedostatečně velké: 10 řádek, to mi rozhodně nestačí ... a naví více viz _JiKín_
m.
k písmáku domů tj offline
při psaní kritik offline když si překliknu do notepadu či jiného okna nenávratně se mi schová a pokud mám nějakou rozepsanou je fuč.
Dále nelze udělovat tipy .. to ale asi víš:-))
jo a nevím jestli by nestálo za to zvážit udělat i offline volbu zaškrtnutí všech avíz...lehce zneužitelné ale co není, že /stejně tak to člověk může vše zaškrkat přímo :-))/
až budu mimo tuhle pevnou linku, rozhodně ho používat budu... když už na nic jinýho, tak na zálohy děl, před autorovým svévolným smazáním :-))
Peesmhak phone home ;-)))
Moc fajn prográmek... používám jej denně.
A ještě k tomu vylepšeníčka... mňam, už se těším ;-)))
Třeba mě něco napadne, ale nespoléhejte na to ;-)))
Písmák Go Home:
No já si myslím, že by mi takovej písmák mohl vždycky ráno chodit pro noviny (můj pes se na to totiž nehodí a vždy, když se ho snažím k něčemu vychovat, tak předstírá slabomyslnost).
Oldo - nechci být protivná, ale - myslíš, že by Písmák domů dokázal zobrazovat od Andrejka Vojtěcha víc než ta dvě dílka, co zobrazuje teď?:))))
Oldo předals Koomovi moje návrhy z mailu? Ať to tu nemusím ventilovat znovu
návrhy:
1) bez možnosti posílání vážných a soukromých kritik, tipů a avíz je možnost odesílání kritik z domova téměř k ničemu...
2) pokud jde o avíza, dlouho jsem přemýšlel nad tím, jak je vyřešit offline, asi by bylo nejschůdnější jen zatržítko "odeslat avíza" které pak pošle avízka všem - tedy chyběla by možnost posílání avíz jen vybraným jedincům...
3) u stažených děl v kategorii MIMO by se nemusel zobrazovat počet návštěv a tipů :-))
toť vše, howg :-))
MVR a díky i za stávající verzi, jen díky tomu čtu a dokonce cca 5% kritik posílam skrze chytrý prográmek :-))