Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seza z e m ř e l é h o
07. 04. 2005
9
0
2938
Autor
Batty
schovat se
do výfuku
auta s černou barvou a mrtvolou uvnitř
slámou si zakrýt
ospalky v očích
co zůstali jako vzpomínka na časné vstávání od výčepního pultu
napít se
z kalamáře
- sát plnými doušky vůni slov a příchuť per z vypelichaných slepic
drhnout si
dlaně a chodidla
hrubými kamínky z moře , Mrtvého
S TAKOVOU SILOU JÁ TĚ CHCI , ŽIVÉHO
pro mě krása, esi se tak nazvat dá, na kost, a maso, a tak...
trapnej tip.
hele pane, děkuji!_!!!!!!!!!_!!!
já cítím úplný brnění v těle, když si uvědomím, že jsem to napsala já.....sakra, asi si to vytisknu a hodím za rámeček...nebo z toho papíru udělám vlašťovku a pošlu ji lidem do ubytovny,ještě nevím, ale chci, aby to bylo čteno chachachaaaa.... :-)
hele nejsem pán, ale vono si to pude samo světem, jak je to dobrý, myslim, mě z toho až mrazí, a že prej sem sviňa(tady) a ve škole sem děti mlátil, ale fakty.. NO nic....
nejsi. (prase..)!!!
Čtu tě,
Nech toho flagelantství, to k tobě nejde, ale tuhle si fakt nezabordel, je úžasná.
pusu in,
ine, ale kuš :-)
má báseň hlásí nový styl, neexistuje nikdo jménem Coperffíld
má slova jsou přísunem nového stylu žití,jako mana Buddhova bytí
a co čéštin?
Zérež na čéštin?
Ospalky zustali............ napyžež?
Topry, topry...
Ay - mám ráda filozofii...ráda cituji, obzvláště DER MENCH IST WAS ER ISST....nebo Nýčeho (omluv tento přepis, já mu tak intimně říkám :-)
Nietzsche je fajn .) je prudkej, břitkej, citlivej a ubrečenej .) trochu jako sám Zarathustra .) jj, taky ho mam rád .) Nejradši mam ale L. Šerýho .) + - / * Sebe .) Já a L. Klíma jsme egodeisté, smíchej s absurnem a surrealismem a mas polovinu ctvrtiny mé levé části osobnosti ,) a pockej zitra, to vse bude jinak .)
je nadherna... tak cernocerne zariva, pohladi mne pred spanim... *** diky
Ay - já už jsem jiná teď :-) 2*nevstoupíš do......jednoho hovna, přístě si už dáš pozor
--- chci se zeptat, jde někdo 14.hodit demonstraci X Grossoj??
chápu, do jedné řeky .) uznáváš-li sartra či camuse, popíráš zároven existenci nietzscheho myslenek .) podle nej : jen on a herekleitos ... tedy jejich sračky .) ale mozna by se mu to libilo .) poku bys mu to sdelila u placiciho kone, pak zrejme ano .) via regia do ocelovych mrizi nasich hypotez! fu, batty .))