Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seuž je to tady
08. 04. 2005
1
0
2402
Autor
panelák
Jaro smrdí mrdem
Jaro smrdí psím hovnem
pod roztátým sněhem
Jaro smrdí kundou
kterou nikdy neojebem
Modrá_kočka
08. 04. 2005
já si jinak ve vulgarismech nelibuju, ale numůžu si pomoct nejde to zaobalit nijak jinak je to tak hezky surové a zvířecí všechny ty pocity, ale to bys měla jako kočka vědět.
Modrá_kočka
08. 04. 2005
já bych bral, ale mýho psa si teda pěkně nasral! Debile!Si tě chytíme!
Zorro a kolektýv a pesan
pozor na to mám čistou sídlištní rasu Boxer+dalmatin+špic+ kokršpaněl+jezevčík. Nevycvičitelné plemeno s chutí něco neustále trhat.
Modrá_kočka
08. 04. 2005
my 40 ale jinak bojovnou náladu no a když to jinak nejde tak jsme nejrychlejší v okolí:-)
v "okolí"...a kde to? V tý vaší sídlištní prdeli? Se naserte k nám na Žižkov, a dostaneme po tlamě vobá!
Zorro a kolektýv!!!!!!
nevýš co je to polohorskosídlištní směs, dávej bacha co říkáš. Myslým že se právě probírá ze svého neklidného spánku. Cení zuby mám takový pocit že cítí to vaše chvástání i přes síť.
Modrá_kočka
08. 04. 2005
ty a ten tvuj smrad si dávejte bacha, kam a kudy ty svý slinty hážete...myslim, že eště neska poteče krev!!!! Dementi!
Zorro a kolektýv a Ferda
Modrá_kočka
08. 04. 2005
Filoš? To je JAKO teda jeho méno, jo????ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo)))))))))))))))))))))))))))))))))))))§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:))) Inlajnův intelekt je v igelitu ... vypustte ho ! JE JARO !! .))
A na veterině mají zavřeno .(
Modrá_kočka
08. 04. 2005
Filoš Takeš. Je přeborník v psích kusech a to doslova, jde o tradiční plemeno psích assassinů
...a tebe, MK, taky už máme dýl na mušce--Ferda se právě slastně protahuje, ---------- jen skočit....
Ferda sem říkal dědovému vypelichanému králikovi, dokud ho nepřetáhl paličkou po hlavě....
Modrá_kočka
08. 04. 2005
...nažhaveni vaší stupiditou oblékáme se do džín a vodítka...o pořadí vaší likvidace rozhodne až Ferda.podle stopy.....
Tak a tím to končí založíme klub mladý chovatel aneb poezie našich miláčků. Budou tam psát takové osobnosti jako Srstka a Kubiška spolu s Přemkem Podlahou.
Modrá_kočka
08. 04. 2005Modrá_kočka
08. 04. 2005
Ferda je tady se mnou doma zmoklej, hryže si klacek, co si přines, nešil!!!!