Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽeny ... ;o)
15. 04. 2005
5
0
1979
Autor
ICE_WIND
Miluji blondýnky!!!
A brunetám??? Těm vždy podlehnu ...
štíhlou zvu do postýlky,
na silné se div nevrhnu!
***
Vlasy rusé, moji touhu probudí,
a černé navádí mě k hříchu!
Malé ženy rád přivítám v pokoji,
i vysoké - klidně na žebříku!
***
Dlouhovlasé vzrušují mě velice,
ty nakrátko, musím míti vždy.
Prsatým nedám jenom své ruce
a plochým musím líbat rty!
***
Ať si klidně tupý blázen, na své čelo zaklepe,
lítost mu, vždyť není, šeredných žen na světě!!! ;o)
To je super...Tak,tak...K zenam se vzdy chovej galantne...:) Vidim,ze jsi jim podlehl,za to Ti dávám...
T*
a opravdu pěkný závěr:)
Baron_Samedi
13. 09. 2005
k dílku mě nadchlo (zvláště jako slečnu co má rudé vlasy :)) a k obrázku myslím že má takový aristokratický nosík :)
Jeheman: No vceku jsem podobny obrazek cekal ;oDDD. Co nadelas, ale dame dohodu, kdyz mi vlastnorucne overis, ze to je zena, vlastnorucne ti na ni najdu neco krasneho ;o)))).
jenže to na tom obrázku - to není žena! - to je bubák
a na bubáky se tadlenc báfňjčka nevztahuje .-)
ICE: a co takhle naopak, nejdřív ty najdi něco krásného a pak já..,o) ale nesmí to být účes, ten má fakt celkem hezký:o)
Jeheman: No navic jsem handicapovanej, pac tam neni cela a navic je jen ze predu .... treba ma hezky nohy a zadek a to jsi mi zatajil!!!! ;o)))
...hele, eště jednou mi jí vytáhneš z arteterapie, kde naposled, esi si dobře spominam, nedomalovala hruštičku, a voláme s Bašnym 158(156...)....