Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

myšlenkové pochody

05. 12. 2000
0
0
2182
Autor
Bártík

tak sem dneska zase jednou na intelektuální výši .... vůbec mi to nepřemejšlí....

Lidé věřte je to hrůza nepolíbí-li Vás Můza. Básnické když chybí střevo připadáte si jak dřevo.
Prokletí
13. 12. 2000
Dát tip
jé, my jsme snad i lidi!!! ;o) m.

Hvozd
08. 12. 2000
Dát tip
Tohle si vymyslel sám, nebo ti někdo radil?

cloviecik_3
08. 12. 2000
Dát tip
milí písmáci, všichni nademnou, jestli pokaždé někoho za to že napsal něco někam kam něměl takhle zjebete (bez prominutí) tak bych se nedivila kdyby prostě z písmáku utek, mě to nepříde jako hrozná katastrofa když je v upoutávce báseň a ani když je to třeba špatná báseň

Print
08. 12. 2000
Dát tip
Cloviecik... V mém případě nejsi trošku v obraze... To, co jsem psal, tomu rozuměl jen Vio... A je pravda, že jsem to mělasi víc okomentovat... Byl bych poslední, kdo by přespříliš vyčítal Bártíkovi, že to svý dílko hodil do upoutávek. To se někdy stane. K jeho dílku jsem se nijak nevyjádřil, takže to udělám teď: Bártíku, vítám tě tady, nenech se odradit a piš!!! Těším se na tebe!!! *!

Vio
08. 12. 2000
Dát tip
cloviecik_3: Víš, jaký je rozdíl mezi "zjebáním" a upozorněním? Není to katastrofa, ale rovněž to není správné. S úctou Violator

Print
08. 12. 2000
Dát tip
Fakt je ten, že to Vio nemyslel zle. A vlastně není důvod ho obhajovat. Já už Viovi rozumím!:-)

Miroslawek
08. 12. 2000
Dát tip
já už nechci avízo, bééééééééééééé!!!

Vio
08. 12. 2000
Dát tip
Print #! ;-) Míwo sorry, už Ti avízo nepošlu, ale aby ses o tomhle dozvěděl, tak dostaneš ještě jedno ;-)))))

Print
08. 12. 2000
Dát tip
o)))) A ode mě taky ještě jedno!:-)))

Miroslawek
08. 12. 2000
Dát tip
Tak .. a už mi z toho po obličeji pochoduj Tik. A nemají ani dvě kalorie ;o(((

Katerina
08. 12. 2000
Dát tip
Teda lidi...

Merle
06. 12. 2000
Dát tip
plná podpora Viova příspěvku

Laďa
06. 12. 2000
Dát tip
Hm, taky si myslim, že napsat o tom, že mi zrovna nejde nic napsat neni to nejlepší dílo.

Miroslawek
06. 12. 2000
Dát tip
Bártík: jsem ohromen ;o))) Vio: *! Print: o3-<=

Print
06. 12. 2000
Dát tip
o))) Miroslawku, tu značku mně prosím přelož, nevadí, když je to sprostý!:-))) *!:-))

Miroslawek
06. 12. 2000
Dát tip
Print: chápu, že nepoznáš zda se jedná o brunetu či blondýnu, ale podle těch ňader a sukénky jsi význam poznat mohl.

Print
06. 12. 2000
Dát tip
Kurva?:-)))

Miroslawek
06. 12. 2000
Dát tip
Print: o charakteru, či povolání mi není nic známo, vnadná žena ... aby se Tvé oči pokochaly také něčím hezčím než jen *!

Print
06. 12. 2000
Dát tip
Miroslawku: děkuju!:-)))) Proti gustu, žádnej dišputát! Já ale zůstanu u toho svýho!:-))) *!

kalinka
06. 12. 2000
Dát tip
nevím, zda-li na co býti hrd... zvěčním-li tu každý prd!?...:o(

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
Milý Bártíku, vítám Tě mezi námi a piš co hrdlo ráčí, ale chtěl bych Tě jenom upozornit, že kategorie UPOUTÁVKA není určena pro prezentaci Tvých děl, ale nýbrž k upoutání pozornosti písmáctva na nějaký problém či událost. Prosím Tě tedy, abys již v této kategorii nepublikoval svá díla. Děkuji za pochopení. S úctou Violator P.S. Printe, je to tak správně? ;-))) Se snažím...

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
Toto vidím spíš na INDISPOZICI ;-)))

Print
05. 12. 2000
Dát tip
o)))))))))))))!!!!!!!!!!! JE!!!!!!!!!!

Print
05. 12. 2000
Dát tip
*!

papouch
05. 12. 2000
Dát tip
Vio mne předběhl. (todlenc nejni upoutáffka :) Jinak básnička... no, spíš blbůstka, ale DOST slabé úrovně... absolutně bez nápadu. Takovou snůšku profláklejch rýmů už jsem dlouho neviděl. :-)

Print
05. 12. 2000
Dát tip
PS: Ta hvězička ode mě patří tentokrát Viovi!:-)))

Silly
05. 12. 2000
Dát tip
Vio, dobrý....! (jenom jestli jsi neopisoval :-)))

Vio
05. 12. 2000
Dát tip
Silly ;-))) Pappy, já se k dílkům v upoutávkách ani nevyjadřuji ;-))) Printe, ó děkuji ;-)))

JiKo
05. 12. 2000
Dát tip
Viz prolog a to jak k úrovni básně tak k tobě když nechápeš co se rozumí pod pojmem kategorie!

papouch
05. 12. 2000
Dát tip
dyk už ho chudáka nechte, třeba se jenom spletl :-))) ... já to znám od sebe, když mám dutohlav, tak zmrvím, na co šáhnu :-) Vio.: díky za bráškovský štulec, já už to taky víckrát neuděláááááám :-)))

papouch
05. 12. 2000
Dát tip
Jo, ale!! (zapomněl jsem si hnídopíchnout :) Múza se píše s ú!! (..........saqa, jak se dělá vložit odkaz na dílo .. Múzy (štulec češtinný) ? ) :-))

Víla
05. 12. 2000
Dát tip
Tak ji zkus polibit ty, no ;)

Prokletí
05. 12. 2000
Dát tip
logický postup: básnické střevo → básn. hov... tady nápodobně, když máš v hlavě vymeteno, neprezentuj to, shazuješ se (aspoň u mě)... m.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru