Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozloučení pro nikoho
23. 04. 2005
5
0
1920
Autor
Džejn_holka
Rozloučení pro nikoho
Mávám. Rukou marně pokouším se
nedat najevo smutek zakoušený v srdci.
Sbohem.
Stojím. Jako strom na nádraží trčím do nebe.
Do nebe obracím svou tvář.
Nemusím nic vidět, když nedívám se na tebe.
Nevidím slunce zář.
Sbohem.
Vidím, jak se mraky hrnou, aby pomohly mi zakrýt slzy,
Co tvou vinou opustily mojí duši.
Sbohem má lásko.
Má nenaplněná lásko.
Sbohem…
Ty, inlajne, neser........ fakt...čet sem ty tvý ,,dílka" anemáš co kecat... Krásná ani omylemA? no dobře ale milá ....pro džejn...
Ty, inlajne, neser........ fakt...čet sem ty tvý ,,dílka" anemáš co kecat... Krásná ani omylemA? no dobře ale milá ....pro džejn...
Džejn_holka
25. 04. 2005
Implicite: já taky píšu vo smutku, ne? ? :-) a tos mi ještě nikdy nenapsal :-)
a holka, jako ...... mi to připomíná mou tvorbu, taky se furt rejpu v tý zkurvený lásce, kterou mi servíruje můj milej, a furt se s ním rozcházím a zase scházím, tak je to o pěkným hnusu...
jinak tip, jak tři Brna
( + ani nemáš ponětí - přečti si to ..)
H.H. ti asi ublížil, jak je vidět, nebo si ho hodně milovala. Obojí je dost blbý. Jinak tohle je krásný...
smutná ano, krásná ani omylem....horší výňatek z červený knihovny by se nenašel?
no .. dalsí ze stovky smutných lásek???? ...zalozte si klub s rocním clenstvím 10 Kc, které budete dávat na charitu (takový prisun penez jeste nezazila)