Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMoje láska
25. 05. 2005
2
0
1820
Autor
WilliF
1)
Ví, že ty brýle které nosí jsem začernil já?
Ví, že ta hůlka kterou nosí, je moje pojistka?
Ví, že to zvíře které ji vede jsem já?
Ona neví
Ona ví
...že světlo beze mne neuvidí.
2)
Sundám brýle, dovolím jí štěstí.
Vezmu hůlku, narazí.
Odejdu pryč, domů se nevrátí.
3)
Hlavně si ty brýle nechej, když nejsem u Tebe.
Světlo Ti jinak zrak spálí na dobro.
4)
Ber nebo nech být!
Ber nebo bluď v temnotě!
zmatek uvnitř se přenesl do zmatku v díle ... rozumím obému a rozumím i tomu, co ti radí alt4.
nicméně ... z těch 3 věcí, co tu máš mi to příjde nejvíc autentické, věřím tomu.
tak trochu k zamyšlení....
...jsi důležitý pro ni,
či je důležitá pro tebe???....
Nemeli by si byt duleziti oba navzajem?
Cele to dilko ve me evokuje pocit slepoty...
Chtěl jsem popsat můj nynější vztah. Pocit slepoty z její strany to evokovat má...
Ona je slepá a ty jsi její světlo v temnotě, bez kterého by bloudila- ó úžasný, ó skvělý
ptám se s Krokodýlem- čím je ona pro tebe? leštěnkou ega?
Ale no tak ... snad tady nejsme kvuli probirani mejch moralnich hodnot :-) ... Je to hodne zamotany, ale verte mi ze nas vztah nema a nikdy nemel zadnou budoucnost, bohuzel ona si to odmita pripustit ... a ja se ji bojim zklamat ...
asi jako Trojná. ve mě to rozhodně nevyvolává pocit, že je slepá ona k tobě..
njn ... je pravda, ze jsme slepi koneckoncu asi oba :-) ... V basni i ve skutecnosti. Ale diky zatim vsem za kritiku!