Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePadlá vločka
01. 06. 2005
0
0
1251
Autor
Maryčka
Štěstí?
Jo, to jsem já
zívla sněhová vločka a v rytmu tanga
klesala k zemi.
Tak jsem tu!
Chcete mě někdo?
Že už ne?
Máte recht
jsem
pomí...
**********************
EPILOG:
Vločka se stala obětí inverzního charakteru počasí, jež toho dne panovalo nad Smíchovem...
Jo, to jsem já
zívla sněhová vločka a v rytmu tanga
klesala k zemi.
Tak jsem tu!
Chcete mě někdo?
Že už ne?
Máte recht
jsem
pomí...
**********************
EPILOG:
Vločka se stala obětí inverzního charakteru počasí, jež toho dne panovalo nad Smíchovem...
zde něco nebylo pochopeno: já nejsem štěstí, tudíž jsem se nestala obětí... a ztotožňvovat život s literaturou, která je VŽDY fikcí... to dělají děti, když čtou Kluci, holky, Stodůlky...
Já to psala té vločce. :o)) Ztotožňovat odpověď Tvé literární postavě se sebou je zvláštní. No dobrá. :o)
oslovovat vločku... to by chtělo psychiatra... anebo dát odpověď do veršů či do nějaké stylizace - umění nezná hranic, běžná komunikace bohužel ano...
Jsem ráda, že jsi mi poradila, jak odpovídat. Opravdu si toho vážím. :o) Ale já nejsem z těch, co si nechají krafat do toho, co dělají, tak Smolík Pacholík. :o)
Tihle vztahováčci, kteří mají patent na rozum... to je lepší nekomentovat...
Lenko, mohla by ses prosím přestat vtírat? Uděláš tím radost mnoha lidem.
:o) vtírat? to není můj styl. jen jsem reagovala na básničku. za to se omlouvám tedy. všem vám dvěma.